Zabawy Muminków

Tytuł: Zabawy Muminków
Pełny tytuł: Dolina Muminków. Zabawy Muminków
Wydawnictwo: HarperKids
Liczba stron: 8

Muminki to bohaterowie, którzy od lat wzbudzają zachwyt czytelników. Serial telewizyjny, który był emitowany jako wieczorynka, przyniósł im ogromną popularność. Ciągle zresztą powstają filmy i książki o ich przygodach.

Zabawy Muminków to książka z serii Dolina Muminków. Jest to pozycja kartonowa przeznaczona dla najmłodszych dzieci. Dodatkowo to wydanie zawiera ruchome obrazki, które dają jeszcze większą frajdę z czytania i oglądania tej książki.

Historia w pozycji jest króciutka i pokazuje różne aktywności Muminków i ich przyjaciół. Jest tu i wędkowanie, i biwakowanie, a nawet zabawa w teatr. Tekstu jest niedużo. To dwuzdaniowe rymowanki na każdej karcie, które szybko zapadają w pamięć i pozwalają bawić się tekstem, kończąc wierszyki odpowiednim słowem pasującym do ilustracji.

Kartonowa książka wykonana jest naprawdę porządnie i na pewno ciekawskie dziecięce rączki jej nie zniszczą tak łatwo. Największa zabawa jest jednak z ruchomymi elementami. Prawe karty książki mają specjalnie przegotowane części, które można przesuwać, odsuwać, by pojawił się jakiś inny obrazek. Super pomysł, gwarantujący genialną rozrywkę.

Muminki to bohaterowie, którzy od pokoleń podbijają serca czytelników. Dzieci mogą sięgnąć po wiele interesujących pozycji z ich przygodami. Najmłodszym warto podsunąć to wydanie, ponieważ jest trwałe i ma ładnie napisany, wpadający w ucho tekst, a ruchome elementy to świetna zabawa. Dodatkowo pobudzają kreatywność, rozwijają spostrzegawczość i sprawiają, że można poćwiczyć manualne zdolności, wyciągając czy przesuwając poszczególne części. 

Za książki dziękuję wydawnictwu HarperKids.  

 

8 komentarzy:

  1. i u nas zagościła ta seria, podoba mi się ta odświeżona wersja

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie przepadałam za Muminkami, jakoś ta bajka nie zafascynowała mnie. Po książki też raczej nie planuje sięgać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona tym wydaniem, sama chętnie się w nim zaczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pełna podziwu, że Muminki uczą i bawią kolejne pokolenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj chyba kazdy z nas pamięta Muminki z naszego dziecinstwa, u mnie obowiązkowa ksiazka dla mojego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulina Kwiatkowska11 listopada 2021 18:59

    Ta książka jest naprawdę świetna i idealna dla miłośników Muminków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona tym wydaniem, jest idealne dla miłośników Muminków.

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!