3 seriale, których fenomenu nie rozumiem

After Life

Podobno jest to serial komediowy, który ma pokazać, jak mężczyzna w średnim wieku radzi sobie po utracie żony. Jego życie teoretycznie straciło sens, a nienawiść do świata i jego niesprawiedliwości aż się z niego wylewa. Główny bohater jest nieprzyjemny, opryskliwy, złośliwy, wręcz odpychający.

Pomysł na pokazanie radzenia sobie z żałobą jest ciekawy, tym bardziej że prezentuje mężczyznę i jego nietypowe zachowanie. Nie podobało mi się jednak nic w tym serialu – bohater, jego podejście do życia, sposób traktowania innych. Nie znalazłam nic śmiesznego w obrazie, nic pocieszającego ani podnoszącego na duchu. Zmęczyłam go, bo chciałam mieć pierwszy sezon za sobą, ale nie sięgnęłam po kolejny.

Daredevil

Serial o superbohaterze, któremu nie przeszkadza fizyczna niepełnosprawność. Za dnia jest prawnikiem, a po godzinach zwalcza przestępczość w Nowym Jorku jako Daredevil. Serial był ładnie nakręcony, ale nie wciągnął mnie zupełnie. Był rozwleczony i przegadany, ciągnął się nieznośnie. Na dodatek nie mogłam za bardzo połapać się w fabule, która nie była dla mnie zbyt jasno przedstawiona. Myślałam, że serial o superbohaterze będzie bardziej dynamiczny, jednak mocno się rozczarowałam.

Russian doll

Serial opowiada o kobiecie, Nadii, która wpada w pętlę czasową i na nowo przeżywa różne rodzaje śmierci. Musi ustalić, czemu się jej to przytrafiło i znaleźć sposób na wydostanie się z tej sytuacji. Poza tym, że serial był krótki, a odcinki miały po pół godziny, nie widzę więcej plusów tego obrazu. Główna bohaterka była odpychająca, a cała konwencja powtarzalna i mało oryginalna. Nie wyniosłam z tego serialu nic, co by zachęciło mnie do obejrzenia drugiego sezonu.

10 komentarzy:

  1. Na szczęście nie natrafił≥am na żaden z nich. Z tego co piszesz, to faktycznie strata czasu z oglądaniem ich...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam żadnego z nich. Chyba szkoda czasu, jest tyle fajnych rzeczy do zrobienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie w takich chwilach cieszę się, że nie jestem serialomaniaczką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych seriali, tyle tego jest, że czasu brakuje by śledzić...
    Ostatnio w ogóle żądnego nie oglądam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam żadnego z nich, a szkoda, bo byłaby okazja do porównań wrażeń, a może jednak lepiej, że się na nie nie załapałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerzę to nie znam w ogóle tych seriali, jednak jakoś po opisach nie czuje że to moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie oglądałam żadnego z nich i jakoś zupełnie nie mam na nie ochoty, wolę inne klimaty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. W ogóle nie kojarzę tych tytułów, będę wiedziała, których unikać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam żadnego z tych seriali. W sumie żaden z tych trzech nie jest w moim typie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnego z nich nie oglądałam, ale Russian Doll i Daredevil mam w planach. Co prawda dalekich, ale planach :)

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!