Z papieru na ekran - edycja serialowa

 


 

Cień i kość

To serial Netflixa, który ma obecnie osiem odcinków. Scenariusz powstał w oparciu o książki Leigh Bardugo  – serie Cień i kość oraz Szóstka wron. Historie Aliny i Kaza dzieją się równolegle w serialu, chociaż podczas oglądania można zorientować się, że ta druga chronologicznie wydarzyła się trochę później.

 

Safe

Safe jest francusko-brytyjskim serialem na podstawie książki Harlana Cobena. Obraz ma jeden sezon, który liczy osiem odcinków. Jest to zamknięta historia. Swoją premierę miał w 2018 roku, można go obejrzeć na Netflixie. W serialu zobaczymy m.in. Michaela C. Halla, Amandę Abbington, Marca Warrena czy Amy James-Kelly.

 

Łasuch

Podbił serca widzów w czerwcu 2021 roku. Jest serialem przygodowo-fantastycznym Netflixa, którego scenariusz powstał w oparciu o serię komiksów o tym samym tytule. Jeden sezon ma osiem odcinków, w których zobaczymy Christiana Convery’ego, Nonsona Anozie, Stefanię LaVie Owen czy Adeela Akhtara.

 

Co kryją jej oczy

To miniserial złożony z sześciu odcinków, który dostępny jest na Netflixie. Scenariusz powstał w oparciu o powieść Sarah Pinborough o tym samym tytule. W serialu zobaczymy Simonę Brown, Toma Batemana i Eve Hewson. Obraz wiernie oddaje powieść, co dla wielu będzie ogromnym plusem.

3 komentarze:

  1. Cień i kość tylko oglądałam i bardzo mi się podobał ten serial.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulina Kwiatkowska10 grudnia 2021 22:29

    Miałam okazję zapoznać się z ekranizacją Bardugo i mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko Cień i kość i jestem zachwycona tą produkcją.

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!