Skarbiec magicznych historii

Tytuł: Skarbiec magicznych historii
Wydawnictwo: Olesiejuk
Liczba stron: 192

Kto z nas nie kocha bajek Disneya? Te animowane filmy pokazują silne, mądre, odważne dziewczyny, które walczą o miłość i swoje marzenia, są dobre i pomocne, a ich przygody rozpalają naszą wyobraźnię. By przypomnieć sobie, jak potoczyły się losy m.in. Ariel, Belli czy Mulan, wystarczy sięgnąć po książkę Skarbiec magicznych historii.

Książka zawiera dwanaście historii księżniczek Disneya. Są wśród nich te, które niedawno gościły na ekranach kin – jak Vaiana, Merida czy Tiana – lecz także te, które są z nami od lat – na przykład Kopciuszek czy Śnieżka. Każda opowieść prezentuje wydarzenia, które znamy z animacji Disneya, jest jej streszczeniem, omówieniem, ale nie jest pozbawiona emocji i zwrotów akcji. To dobre przypomnienie sobie filmów, które podbiły nasze serca.

Pozycja jest bogato ilustrowana. Kadry są często dynamiczne, ładnie uzupełniają treść. Jest ich naprawdę dużo, co cieszy oko i pozwala wczuć się w klimat bajki podczas czytania. To duży plus, bo dzieci lubią, gdy w książkach są obrazki, dzięki temu wydają im się bardziej atrakcyjne, a ilość tekstu ich nie przeraża.

Opowieści, które znalazły się w tym zbiorze, są często zabawne, czasem romantyczne, czasem trzymające w napięciu. Każda z nich kończy się szczęśliwie, a w międzyczasie niesie ze sobą ważne przesłania – by być sobą, by nie bać się marzyć, ciężko pracować i dawać szansę innym. To piękne, klasyczne bajki, które rozgrzewają serca.

Skarbiec magicznych historii sprawił, że wróciłam do dzieciństwa i na nowo przeżyłam wiele scen, które kiedyś tak rozpalały moją wyobraźnię. Podoba mi się, że w książce znajdziemy zarówno te nowsze księżniczki, jak i te, zadebiutowały wiele lat temu. To dobry mix, który przypadnie do gustu i starszym, i młodszym.

Książkę przeczytałam dzięki uprzejmości Wydawnictwa Olesiejuk.

 

8 komentarzy:

  1. jest to dla mnie pozycja obowiązkowa, już widzę moją córkę, która z wypiekami na twarzy śledzi te historie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią zajrzymy do tej pozycji, szczególnie że moja siostra uwielbia wszystko związane z marką dysneya.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, ze bohaterkami są te osoby ze starszych i nowszych produkcji. Chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Która dziewczyna, duża czy mała, nie lubi księżniczek Disneya? Sama chętnie widziałabym tę książkę u siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. A można nie kochać bajek Disneya? Według mnie cięzko przejść obok nich obojętnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wydanie disneyowskich przygód ulubionych bohaterek z dzieciństwa :) Koniecznie muszę podsunąć mojej chrześnicy to wydanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno nie przejdę obok niej obojętnie w roli prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z racji tego, że kocham Disneya i wszyscy znają mnie z tego, że uwielniam robić książkowe prezenty, to już mam cudowny prezetn na Mikołaja :) Kinga

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!