Ze stron wyrwane, czy. 37



To przecież są tylko rzeczy. Szczerze mówiąc, mogliby zabrać mi je wszystkie. Jedyne, co się liczy naprawdę, to ludzie.
Dziewczyna, którą kochałeś, J. Moyes, Między słowami.


Czy można chcieć, żeby wszystko się zmieniło, a zarazem pozostało takie same?
Sama się prosiła, L. O’Neill, Feeria Young.


Należę do tamtych chłopaków i czuję się tak, jak gdyby wypalili na mnie swoje piętno.Wycieli swoje imiona w moim sercu.
Ibidem.


Teraz wiem, że nie będę miała dzieci. Nie pozwolę im rosnąć w moim brzuchu, gdzie mogłabym je zarazić. Nie pozwolę im dorastać w świecie, gdzie mogłoby im się przydarzyć tak wiele złych rzeczy, a ja nie byłabym w stanie ich ochronić.
Ibidem.


Wszyscy są niewinni, dopóki nie udowodni im się winy. Ale nie ja. Ja jestem kłamczuchą, dopóki nie udowodnią, że mówię prawdę.
Ibidem.


W życiu nie chodzi o to, żeby przekrzyczeć burzę, ale o to, by nauczyć się tańczyć w deszczu.
Ibidem.


Była to najlepsza i najgorsza z epok, wiek rozumu i wiek szaleństwa, czas wiary i czas zwątpienia, okres światła i okres mroków, wiosna pięknych nadziei i zima rozpaczy. Wszystko było przed nami i nic nie mieliśmy przed sobą. Dążyliśmy prosto w stronę nieba i kroczyliśmy prosto w kierunku odwrotnym.
Opowieść o dwóch miastach, Ch. Dickens, Zysk i s-ka.


Śmierć jest uniwersalnym lekiem stosowanym przez Naturę we wszelkich dolegliwościach.
Ibidem.


Nie dba o mnie nikt na świecie i ja nie dbam o nikogo.
Ibidem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Daj znać, co sądzisz o wpisie!