Zagrajmy! – Mordercza gra

Jestem fanką escape roomów, czytam namiętnie kryminały i thrillery, prowadzę Dyskusyjny Klub Książki z dreszczykiem… więc nie mogłam przejść obojętnie obok Morderczej gry!

W ramach gry dostajemy pakiet akt sprawy – są to opisy wydarzeń, zdjęcia z miejsca zbrodni, notatki z przesłuchań, opisy oględzin. Każda ze spraw ma kilka poszlak, które warto zapamiętać. Akta należy dokładnie prześledzić – samodzielnie lub w gronie znajomych – a potem czas na wcielenie się w detektywa.

Śledztwo prowadzimy wirtualnie i może ono potrwać około 50-70 minut. Jeśli utkniemy albo źle odpowiemy, nic straconego – możemy próbować dalej. Naszym zadaniem jest odpowiadanie na pytania, ale też śledzenie toku wydarzeń, wracanie do akt sprawy, szukanie śladów – a czasem nie są one tak oczywiste, jakby się nam wydawało!

Już na wstępie grę wyróżnia historia. Wcielamy się w prowadzącego śledztwo, więc jesteśmy odpowiedzialni za bezpieczeństwo potencjalnych kolejnych ofiar. To my decydujemy, jak potoczą się losy naszej sprawy, bo my odpowiadamy na pytania. Dodatkowo zachwycająca jest interaktywna odsłona gry – to, że możemy w coś kliknąć, czemuś się przyjrzeć, mamy nowe dowody do sprawdzenia i potencjalnych zbrodniarzy do wytypowania. Na koniec warto też podkreślić, że oprawa graficzna gry jest świetna – zarówno materiały dowodowe, które otrzymujemy, jak i platforma ze śledztwem są na wysokim poziomie. No i ten dreszczyk emocji, gdy wcielamy się w detektywa!

Co daje nam zabawa w Morderczą grę?

Przede wszystkim uczy cierpliwości i pozwala rozwinąć spostrzegawczość. Dla osób, które mało obcują z kryminałami i thrillerami, będzie to wyzwanie. Dla obeznanych w temacie – świetna rozrywka.

Mordercza gra to zabawa, która pozwoli wam:

  • Wcielić się w detektywa
  • Złapać zbrodniarza
  • Zagrać w dowolnej chwili – samemu lub ze znajomymi!
  • Poćwiczyć spostrzegawczość i cierpliwość
  • Potrenować nieszablonowe podejście do sprawy

Czego potrzebujecie?

  • Telefonu lub komputera z dostępem do internetu
  • Około godziny wolnego czasu

Grę stworzyła firma No Crime No Fun, która zbudowała ciekawą zagadkę kryminalną, świetną mechanikę gry i mroczną atmosferę, które zachwycą fanów thrillerów.

8 komentarzy:

  1. Dziękuję za polecenie tej gry. Zapowiada się naprawdę interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że gra uczy cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem fanką escape roomów, od razu zainteresowała mnie ta gra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam, niesamowicie uwielbiam, im trudniejsza gra, tym więcej satysfakcji, chociaż przyznaję, że lubię być w drużynie z mężem, on często wpada na nieszablonowe pomysły rozwiązań. Izabela Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam przyjemność być w Escape Room jeden jedyny raz i bawiłam się doskonale. Jestem przekonana, że taka gra, gdzie do rozwiązania jest tak wiele różnorakich zagadek bardzo by mi się spodobała. Kocham kryminały, zarówno książki, jak i seriale, które często oglądam wspólnie z mamą podczas popołudniowej kawy. Kiedyś koniecznie będę musiała spróbować, bo brzmi jak by to była fantastyczna zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że brzmi bardzo ciekawie. Nie słyszałam wcześniej o tym tytule, ale znam podobne i bardzo mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Intrygująca gra, będę musiała ją sprawdzić. Bo muszę przyznać, że z czymś takim jeszcze nie miałam do czynienia. Angela

    OdpowiedzUsuń
  8. Do tej pory raz miałam okazję być w escape roomie i jest to ciekawa propozycja dla osób, które lubią współpracę.

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!