Ulubione historie. Disney Księżniczka

Tytuł: Ulubione historie. Disney Księżniczka
Wydawnictwo: Olesiejuk
Liczba stron: 128

Disney stworzył wiele filmów z księżniczkami. Pewnie każda mała dziewczynka ma swoją ulubioną bohaterkę. W wydaniu książki Ulubione historie. Disney Księżniczka otrzymamy pięć nowych przygód znanych i lubianych postaci.

Wśród opowieści znalazły się nowe przygody Ariel, Dżasminy, Mulan, Belli i Meridy. Poznajemy bohaterki w różnych momentach fabuły z filmów – na przykład Bella musi ratować swojego przyjaciela Bryczka, więc wiemy, że nadal nie zdjęła czaru z Bestii. Dżasmina natomiast nie poznała jeszcze Aladyna. Każda opowieść to oryginalna, nieznana wcześniej przygoda dziewczyn.

Opowieści są zaskakujące i zachwycające. Pokazują odwagę, wolę walki i siłę charakteru każdej z nich. Bohaterki nie czekają biernie na ratunek, biorą sprawy w swoje ręce. Mimo że pewnie mają obawy, idą za głosem serca. Każda z nich przeżywa coś niezwykłego.

Ilustracje są identyczne jak te w filmach z wyjątkiem Meridy – ona też jest rysowana tą samą techniką jak pozostałe bohaterki, nie ma tu animacji komputerowej. To dobrze, bo całość wypada dzięki temu spójnie, a ilustracje nie odstają od reszty. Jest bajkowo, pięknie i disneyowo. Reszta postaci jest niemal żywcem wyjęta z animacji, co wychodzi na plus.

Bajki te przekazują ważne wartości. Pokazują, że trzeba iść swoją własną drogą, szukać swojego celu w życiu i pomagać innym. Bohaterki nie boją się iść w nieznane. Poza tym dla bliskich i przyjaciół są w stanie zrobić wszystko. Są odważne i niezłomne. To prawdziwe wzory do naśladowania.

Całość jest pięknie wydana i skomponowana, ale największą wartością jest dla mnie fakt, że to całkowicie nowe opowieści i przygody. Byłam zaskoczona tym faktem i oczarowana nim niezwykle. Zdecydowanie polecam fanom księżniczek Disneya.


Książkę przeczytałam dzięki uprzejmości Wydawnictwa Olesiejuk.

9 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tej książce i chętnie to zmienię. Lubię takie propozycje zbiorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam ze Starszą ten zbiór opowiadań i bardzo nam się podobał. Księżniczki mają moc. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo żałuję, że moje córki nie są księżniczkowe (ani trochę) sama bym chętnie poczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię bajki, w których wybrzmiewają prawdziwe przesłania, warto kierować się ich wskazówkami w życiu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie książki dla dzieci, więc mam kilka podobnych pozycji w swojej domowej biblioteczce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako dziecko uwielbiałam Arielkę i chętnie przypomnę sobie jej przygody w wolnej chwili. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama lubię odkrywać takie książki - przypominają mi rzeczy o których na co dzień zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje córki mają ta książkę w swojej biblioteczce. Jest świetna! Każde dziecko powinno ją mieć w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam tą książkę u Ciebie na Instagramie. Uwielbiam tego typu bajki i jestem z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!