Ulubione historie. Disney Kubuś i Przyjaciele

Tytuł: Ulubione historie. Disney Kubuś i Przyjaciele
Wydawnictwo: Olesiejuk
Liczba stron: 128

Kubuś Puchatek jest jedną z ulubionych postaci Disneya i nie tylko. Stworzony przez Alana Alexandra Milne’a cały czas jest lubiany i czytany. Nie dziwi też fakt, że jego przygody przenoszone są na ekran. Jedną z pozycji dotyczącą Kubusia Puchatka jest wydanie w serii Ulubione historie. Disney Kubuś i Przyjaciele.

W książce znajdziemy trzy historie – opowieść filmową, przygodę o tym, jak Prosiaczek oswoił lęk i o poszukiwaniach ogonka Kłapouchego. Nawiązują do tego, co widzieliśmy w animacjach o Kubusiu Puchatku – na przykład opowieść o Prosiaczku na pewno widziałam kiedyś w telewizji. Nie przeszkadza to jednak doskonale się bawić podczas czytania.

Tekstu w opowieściach nie jest za dużo. Jest skróconą wersją tego, co widzieliśmy w filmach. Nie przeszkadza to jednak w odświeżeniu lub poznaniu tych historii. Dzięki temu, że zdań jest niewiele, a są one wydrukowane sporą czcionką, można spokojnie przeczytać jedną opowieść w wieczór, a nawet całość w popołudnie.

Najważniejszą rolę odgrywają ilustracje. Zajmują większość strony i są identyczne jak w animacjach Disneya. Możemy wręcz mieć wrażenie, że oglądamy kadry z filmów. Kolory są ładne, żywe, ale nie są jaskrawe. Całość graficznie wypada bardzo ładnie i spójnie. Przywodzi na myśl od razu filmy animowane.

Kubuś Puchatek niesie ze sobą zawsze ponadczasowe wartości. Mówi o przyjaźni, braterstwie, lojalności, o tym, że niezależnie czy jest się małym, czy dużym, należy wspierać przyjaciół. Bohaterowie są różnorodni, ale żaden z nich nie jest leszy czy gorszy od pozostałych.

Ulubione historie. Disney Kubuś i Przyjaciele to pozycja dla fanów misia o bardzo małym rozumku, lecz nie tylko. To książka idealna dla fanów filmów Disneya i dla dzieci, które lubią piękne ilustracje w książkach. Warto mieć w swojej domowej biblioteczce.

Książkę przeczytałam dzięki uprzejmości Wydawnictwa Olesiejuk.

9 komentarzy:

  1. Na historie Kubusia Puchatka i jego przyjaciół zawsze chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Kubusia Puchatka i chętnie przeleję tę miłość na Potworki. Myślę, że ten tytuł mi w tym pomoże. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze bardzo lubiłam Puchatka, ale jakoś moje dzieci nie chcą się do niego przekonać :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakże mądry jest ten Kubuś Puchatek, jego przesłania nie starzeją się od pokoleń. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubusia Puchatka kocham nad życie, więc ta książka mnie zainteresowała. Chętnie zamówię do swojej biblioteczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam jak jako dziecko z niecierpliwością czekałam aż w telewizji poleci bajka z przygodami Kubusia Puchatka. Chętnie zakupię tę książkę synkowi. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kubusia pamiętam, a co więcej kiedy mam gorszy dzień potrafię wertować i czytać swoje ulubione sceny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kubusia kocham ja i kochają go moje dzieci. Książka musi pojawić się w naszym domu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie książki i w naszej biblioteczce znajdziesz i bardzo dużo. A Kubuś jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!