Ze stron wyrwane


Nie byłam pewna, czy mężczyźni kiedykolwiek zdołają zrozumieć cały ten absurdalny arsenał, z jakiego kobiety korzystają jedna przeciw drugiej.
Moje serce w dwóch światach, J. Moyes, Znak.


Złamane serce złamanemu sercu nierówne.
Ibidem.


Dla mnie bieganie było jak jarmuż - jedna z tych rzeczy, o których wiesz, że istnieją i pewnie są dla ciebie dobre, ale w sumie życie jest za krótkie, żeby którejś z nich spróbować.
Ibidem.


Najważniejsze, żeby nikt, kto ci towarzyszy, nie decydował, kim masz być, i nie przyszpilał cię jak motyla w gablotce. Najważniejsze to wiedzieć, że zawsze możesz znaleźć sposób, by wymyślić się na nowo.
Ibidem.


Myślałam o tym, jak bardzo kształtują nas ludzie, którzy nas otaczają, i jak z tego powodu bardzo trzeba uważać, wybierając ich, a potem przyszło mi do głowy, że mimo wszystko może się okazać, że trzeba ich utracić, żeby tak naprawdę odnaleźć siebie.
Ibidem.


Oto co należy wiedzieć o zazdrości. Nie wygląda dobrze. A racjonalna część ciebie o tym wie. Przecież nie jesteś zazdrośnicą! Takie kobiety są straszne! To nie ma sensu! Jeśli się komuś podobasz, zostanie z tobą, jeśli nie lubi cię na tyle, by zostać, nie jest wart tego, by z nim być. Przecież to wiesz. Jesteś rozsądną, dojrzałą, dwudziestoośmioletnią kobietą.
Ibidem.


To przecież są tylko rzeczy. Szczerze mówiąc, mogliby zabrać mi je wszystkie. Jedyne, co się liczy naprawdę, to ludzie.
Dziewczyna, którą kochałeś, J. Moyes, Znak.


Czasem życie to seria przeszkód, kwestia mozolnego podążania przed siebie krok za krokiem.
Ibidem.


Im wyżej człowiek się wdrapie, tym bardziej wszystkie zasady się zacierają, a to, co czarne albo białe, robi się coraz bardziej szare.
Ibidem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Daj znać, co sądzisz o wpisie!