Nasz pierwszy raz cz. 3



Tym razem przedstawię wam kilku zagranicznych pisarzy, których poznałam dzięki jednej powieści i mam ochotę na więcej. Ciekawe, czy będzie mi dane kontynuować tę przygodę! Znacie kogoś z tej listy?


Judith Lennox
Autorka, która ma na koncie kilka książek. Widzę, że są dość popularne, bo wypożycza się je ciągle w bibliotece, a na rynku co jakiś pojawia się coś nowego. Czytałam jedynie Punkt zwrotny i choć nie uważam, że jest to fenomenalna powieść, to miło się ją czyta, można się oderwać, nie jest głupia, w sam raz na wieczór.


Morgan Rice
Ma na koncie serię powieści młodzieżowych klimatem zbliżonych do średniowiecza z nutką fantastyki, ale w Polsce ukazały się tylko dwa tomy. Pierwszy bardzo mi się podobał, drugi czeka na półce na lekturę. Widziałam w sieci ebooki dalszych tomów, które można dostać za grosze. Jestem ciekawa, czy reszta cyklu jest równie porywająca, co pierwsza część.


Peter Swanson
Znam Każdy jej strach jego autorstwa. Chociaż nie bardzo podobało mi się tak szybkie odkrycie kart przed czytelnikiem, to ogółem powieść nie była zła. Trzymała w napięciu i zaciekawiała, akcja była dość szybka, były też momenty zaskakujące. Ciekawe, czy inne jego książki są takie same.


Charlie Donlea
Dziewczyna z Summit Lake zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Słuchałam jej z zapartym tchem, a potem postanowiłam zdobyć wersję papierową tej historii. Zaskakująca i nieoczywista fabuła, a do tego ciekawie poprowadzona narracja były strzałem w dziesiątkę. Czegoś takiego szukam w książkach!


Lois Lowry
Trochę wstyd nie znać dalszych części Dawcy, który był całkiem dobrą książką. Najpierw widziałam film i choć znacznie się różnił od książki, to wypadł dobrze, tak samo jak lektura. Warto sprawdzić dalsze losy bohatera.

1 komentarz:

  1. Kolejne książki i autorzy, których kojarzę tylko z blogosfery, ale nie miałam z nimi styczności :(

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!