Ze stron wyrwane, cz. 23



Duchy są wszędzie. Nie sposób ich uniknąć. Próbujesz jedynie unikać tych, które chcą cię zabić.
Złe dziewczyny nie umierają, K. Alender, Feeria Young.


Nie ma rzeczy niemożliwych. Są tylko nieprawdopodobne.
Gniewna gwiazda, M. Young, Egmont.


Zaczynasz umierać w momencie, kiedy się rodzisz. I nie ma na to rady. Odtąd już całe życie to przekładanie talii ze śmiercią. Dlatego nie przejmuj się.
Żyj i pozwól umrzeć, I. Fleming, Rzeczpospolita.


Gwiazdy mrugały, przesyłając mu alfabetem Morse'a niezrozumiały komunikat, on zaś nie miał klucza do tego szyfru.
Ibidem.

Może mi napiszą na grobie: UMARŁ OD NADMIARU ŻYCIA.
Pozdrowienia z Rosji, I. Fleming, Rzeczpospolita.


Tych, których Bogowie pragną zniszczyć, pierwej pogrążają w nudzie.
Ibidem.


Wiedzieć, co się stanie, to coś innego, niż wiedzieć, jak to się stanie.
Początek mnie i ciebie, E. Lord, Amber.


5 komentarzy:

  1. Rozwaliło mnie: "Umarł od nadmiaru życia". ^.^ Podoba mi się też ostatni cytat, a ten z "Gniewnej gwiazdy" okropnie przypominał mi cytat Cornelii Funke: "Nie ma rzeczy niemożliwych. Są tylko mało prawdopodobne".
    zaczarrowana

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej spodobał mi się ostatni cytat. Jakoś tak do mnie trafił. Ale pozostałe też są świetne.
    Nominowalam cię do tagu http://czas-dla-ksiazek.blogspot.com/2016/02/greek-gods-book-tag.html?m=1 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Umarł od nadmiaru życia" - ba, jakie to piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni cytat jest bardzo trafny :)

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!