5 książek, które chcę przeczytać do końca roku




Wiele osób robi takie listy na początku roku. Ja nie umiem planować, a już na pewno nie tak daleko w przyszłość. Mam jednak kilka książek, które chciałabym przeczytać, nim ten rok się skończy. Oto moja lista. Pochwalcie się swoją!


Zaszyj oczy wilkom
Pierwsza część, czyli Idź i czekaj mrozów, zachwyciła mnie klimatem, stylem autorki, pomysłem i całym szeregiem nawiązań do słowiańskiej mitologii. Nie mogłam doczekać się drugiej części, zamówiłam ją na długo przed premierą i wyglądałam listonosza, gdy ten dzień się zbliżał. Jednak teraz, gdy mam ją pod ręką, nie mogę się za nią zabrać. Boję się, że znowu się wciągnę i szybko pożegnam ten cudownie wykreowany świat.


Noc między tam i tu
Widziałam okładkę tej książki, nie sądziłam jednak, że będzie to osobna historia, która zostanie wydana. To pozycja obowiązkowa po cudownym Idź i czekaj mrozów. Muszę koniecznie jej poszukać!


Początek
Kocham Dana Browna i nie mogłam doczekać się nowej książki jego autorstwa. Czas zakupić Początek i zabrać się za niego. To jedna z lektur obowiązkowych w tym roku! Podejrzewam, że kolejny raz dam się porwać świetnie wykreowanej intrydze i całej palecie nawiązań kulturowych, co jest znakiem rozpoznawczym Browna.


Mirror mirror
Nie przepadam za autorką, a raczej aktorką, ale przyznaję, że jestem ciekawa tej pozycji i zaintrygowana tym, co mogła wymyślić. Mam już swój egzemplarz, ale musi jeszcze chwilkę poczekać na swoją kolej.


Wiedźma Jego Królewskiej Mości
Pierwsza część, czyli Spalić wiedźmę, była zabawna, pełna akcji, ironiczna i ciekawa. Mam nadzieję, że ten sam zestaw otrzymam w kontynuacji.

3 komentarze:

  1. Przyznam się, że slyszalam jedynie o Mirror, Mirror, ale, że mieszkając w UK mam lekki niedosyt polskich autorów to chętnie sięgnę po wspomniane przez Ciebie książki. Szczególnie, że wydają się być bardzo w moich klimatach. Muszę częściej DO ciebie zaglądać. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja póki co czekam na recenzję "Mirror Mirror". Dopiero wtedy zdecyduję, czy po nią sięgnąć czy też nie.

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!