Poznaj Bingo

Tytuł: Poznaj Bingo
Wydawnictwo: Harper Kids
Liczba stron: 10

Bingo jest młodszą siostrą Bluey. Dzielą razem pokój i bardzo lubią spędzać razem czas. Bingo lubi wymyślać sobie nowe imiona i uczyć się od siostry nowych rzeczy. Mimo że jest mała, stara się wszystko robić sama, a każda okazja jest dla niej dobra, by przeżyć przygodę.

Poznaj Bingo to kartonowa książeczka, w której znajdziemy bohaterkę serialu animowanego dla dzieci pod tytułem Blue. Opowieść przybliża nam postać Bingo, która jest młodą i ciekawą świata suczką.

Treści w książce jest niewiele, a zdania są proste i łatwe do zrozumienia przez dzieci. Ich zadaniem jest opisanie bohaterki – tego, co lubi robić, jakie ma cechy charakteru, jak spędza czas. Dzięki temu możemy ją lepiej poznać.

Duże litery ułatwiają czytanie. Książka przeznaczona jest dla maluchów już od trzeciego roku życia, dlatego zdecydowano się na grube kartonowe strony, które są trwałe i mają zaokrąglone brzegi, by dzieci mogły bezpiecznie się nią bawić. Na uwagę zasługuje kształt pieska – widać tu całą postać Bingo, a wycięcie książki w jej formacie to strzał w dziesiątkę. Niebanalna forma przyciąga wzrok i jest naprawdę miłym zaskoczeniem. Jeśli macie możliwość porównać książki, zauważycie, że ten tytuł jest nieco mniejszy formatowo niż książka o Bluey – tak jak siostry mają różne wzrosty!

W środku znajdziemy masę ilustracji – scen z różnych chwil głównej bohaterki. Są pełne kolorów, mają też sporo detali. Są zabawne i bardzo ładne. Podobały mi się, nie czułam zagubienia w tym, kto jest kim, a dodatkowo na plus wyszedł fakt, że są bardzo wiertnie oddane w stosunku do animacji.

Uwielbiam książki dla dzieci z niebanalnymi formami graficznymi – ta spełnia to kryterium i wiele więcej! Ładne ilustracje, prosty tekst, a do tego jeszcze postać znana z telewizji w formie książkowej. To na pewno lektura warta uwagi przez małych fanów serialu.

Za książkę dziękuję wydawnictwu HarperKids.  

 

Więcej informacji o książkach wydawnictwa znajdziecie tu.

 

7 komentarzy:

  1. Ta książeczka o Bingo jest naprawdę super. Sama chętnie się z nią zapoznawałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna książeczka dla małych czytelników. Zamówiłam ją dla siostrzeńców i mam nadzieję, że im się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem przekonana, że książeczka spodoba się maluchom, ciekawa historia, ale i oprawa graficzna inna niż wszystkie, powinna cieszyć małe rączki. Izabela Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  4. coś czuję że nie jednemu dzieciakowi się ona spodoba, nie dość że sama w sobie wydaje się super, to dodatkowym atutem jest nietypowe wydanie

    OdpowiedzUsuń
  5. To naprawdę ciekawa propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się wydanie tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluey to ulubiona kreskówka mojej córki, więc postać jest mi bardzo dobrze znana. Myślę, że taka książeczka to idealny prezent dla mojej młodej :)

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!