Minceraft Legends. Podręcznik ratowania Świata Podstawowego, Mojang

Autor: Mojang
Tytuł: Minecraft Legends
Pełny tytuł: Minecraft Legends. Podręcznik ratowania Świata Podstawowego
Wydawnictwo: Harper Kids
Liczba stron: 96

W Świecie Podstawowym pojawiły się piglety, które zagrażają bezpieczeństwo. Czas zyskać sojuszników, by przepędzić wrogów. Najpierw jednak należy zebrać surowce, wznieść jakieś budowle, a potem odblokować ulepszenia i opracować strategię… Zajrzyj do Minecraft Legends. Podręcznik ratowania Świata Podstawowego od Mojang!

Książka jest pigułką wiedzy dla osób, które dopiero zaczynają grać w tę superpopularną grę. Możemy dowiedzieć się z niej, jakich bohaterów mamy do wyboru, kto jest naszym wrogiem, jakie surowce możemy zdobyć i jakie krainy znajdziemy w Świecie Podstawowym. Wszystko opisano dość krótko, nie rozwodząc się za bardzo nad szczegółami, chociaż w wielu miejscach znajdziemy podpowiedzi i sugestie strategiczne, które pozwolą ulepszyć naszą rozgrywkę.

Książka jest bogato ilustrowana. Każdy rozdział i opis poparto obrazkiem z gry. Ma to swój urok i klimat, bo ta pikselowa grafika od razu kojarzy się z Minecraftem. Wszystko wygląda bardzo dobrze, pasuje do tego wydania.

Mogę się przyczepić do jednej rzeczy, jeśli chodzi o wydanie – czcionka jest według mnie nieco za mała. Owszem, książka skierowana jest do dzieci, które radzą sobie z tak niewielkimi literkami, a zwiększenie fontu mogłoby wpłynąć na to, że obrazki mogłyby być mniejsze. Dlatego to mały mankament.

Najmocniejszą stroną tego wydania jest wiedza, jaką nam ono przynosi. Masa ciekawostek, informacji, sugestii i rad – to właśnie tu znajdziemy. Na pewno także wytrawni gracze odszukają tu coś, co ich zaskoczy. Warto mieć ten tytuł pod ręką, by się wspierać nim podczas rozgrywki.

Minecraft Legends. Podręcznik ratowania Świata Podstawowego to pozycja, która rozjaśniła mi wiele niejasności i dała odpowiedzi na wiele pytań. Dla fanów gry może okazać się niezwykle przydatna. Polecam!

Za książkę dziękuję wydawnictwu HarperKids.  

 

Więcej informacji o książkach wydawnictwa znajdziecie tu.

 

9 komentarzy:

  1. Dziękuję za polecenie tego tytułu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę polecać ją dalej.

    OdpowiedzUsuń
  3. idealna dla młodszych czytelników, Minceraft jest dalej popularny wśród dzieciaków

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja córka jest fanką tej gry, więc muszę jej wspomnieć o tej książce. Z całą pewnością będzie ją chciała mieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to, że wydanie jest bogato ilustrowane. Będę polecać dalej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że to tytuł idealny dla osób grających w Minecrafta. Ja nie rozumiem fenomenu, ale znam chłopca, któremu ten tytuł się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi bardzo ciekawie, jestem pewna, że moje dzieciaki z przyjemnością poznają kolejną. minecraftową przygodę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój syn przez długi czas miał "fazę" na Minecraft'a i wszystko, co z tą grą związane. Teraz zdarza mu się zagrać, ale zapał już nie ten.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie zrozumiem tego fenomenu, ale wiem komu kupię tą książkę.

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!