Cocomelon. 100 naklejek

Tytuł: Cocomelon. 100 naklejek
Wydawnictwo: Harper Kids
Liczba stron: 16


Cocomelon. 100 naklejek to nowa edycja znanej i lubianej przez maluchy książki z zadaniami i nalepkami. Bohaterami tego zbioru są postacie z serialu animowanego. Wokół nich stworzono różnorodne zadania dla maluchów.

Książka składa się z łamigłówek, zadań i prostych zagadek. Dziecko musi na przykład znaleźć różnice w ilustracjach, pokolorować obrazek czy policzyć elementy. Jest też zadanie na ćwiczenie na trzymanie ołówka w dłoni i poprawiające zdolności manualne – szlaczki z drogą.

Każda strona to inne, ciekawe zadanie. Nie jest nudno – czasem trzeba coś policzyć lub zaznaczyć, a czasem wykazać się większą kreatywnością i spostrzegawczością. Nie ma tu żadnej kolejności wykonywania ćwiczeń, można robić je dowolnie. A na samym końcu pozycji znajdziecie kartę odpowiedzi, więc łatwo sprawdzić, jak nam poszło.

Wielką zaletą są oczywiście naklejki z bohaterami serialu lecz także innymi elementami. Przydają się podczas robienia zadań, ale można też pobawić się nimi poza książką. Są kolorowe, ładne, mają różne wielkości, więc można pobudzić kreatywność i ozdobić nimi na przykład zeszyt.

Ta pozycja to świetna rzecz dla maluchów – zabawa, krótkie teksty, naklejki, czyli wszystko, co dzieciaki lubią. Dodajmy do tego jeszcze ulubionego bohatera z kreskówki, z którym można spędzić czas, rozwiązując zadania. Ja sama świetnie się bawiłam podczas naklejania, kolorowania i liczenia. Pobudziłam mózg do działania, musiałam wykazać się cierpliwością i potrenowałam spostrzegawczość. Same zalety.

Za książkę dziękuję wydawnictwu HarperKids.  

 

Więcej informacji o książkach wydawnictwa znajdziecie tu.

 

7 komentarzy:

  1. Będzie idealna w roli prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje dzieciaki szalały za naklejkami, zbieraliśmy różne książeczki i gazetki z naklejkami, mnóstwo frajdy w zabawie, ale również ćwiczenie zdolności manualnych. Izabela Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki z naklejkami są naprawdę świetne, sporo dzieci bardzo je lubi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko, co z naklejkami moja córka bierze w ciemno :) uwielbia je i zawsze kupujemy takie magazyny.

    OdpowiedzUsuń
  5. które dziecko nie lubi naklejek :D sama jak byłam mała to uwielbiałam! :D
    dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Książeczka z ulubionymi postaciami z bajki i mnóstwem naklejek do wykorzystania, daje ogromnie możliwości, jeśli chodzi o sposoby na zabawę. Z resztą, które dziecko nie kocha naklejek!?

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!