Zapowiedź: "Aplikacja" Lauren Miller



Aplikacja
Lauren Miller
Wydawnictwo Feeria Young
PREMIERA: 7.10.2015

Co się stanie, gdy życie ludzi zostanie zdominowane przez elektroniczne urządzenia osobiste? Gdy ich spersonalizowane telefony będą im podpowiadać, co powinni zjeść, w co się ubrać, gdzie pójść i z kim zaprzyjaźnić?
Oto czasy, w których wielki koncern Gnosis, następca firm Apple i Google, wprowadził na rynek najbardziej rewolucyjne narzędzie wszechczasów: aplikację na telefon Lux. Ten innowacyjny program optymalizuje podejmowanie decyzji przez użytkownika, biorąc pod uwagę jego dobro i preferencje osobiste, co ma dać najlepsze możliwe rezultaty. 16-letnia Rory uważa za oczywiste to, że aplikacja Lux stanowi klucz do zdrowego i szczęśliwego życia. Kiedy zostaje przyjęta do elitarnej Akademii Theden, wydaje się, że rysuje się przed nią przyszłość doskonała. Ale w tej idealnej, wymarzonej szkole pod gładką powierzchnią czai się coś złego. A potem Rory poznaje Northa, przystojniaka z miasta, który prowadzi życie outsidera i – o zgrozo!– nie korzysta z Luxa, co fascynuje dziewczynę. Wkrótce bohaterka zaczyna postępować wbrew rekomendacjom aplikacji – zaczyna słuchać głosu intuicji, którą nauczono ją ignorować. Ten wybór poprowadzi ją do odkrycia prawdy, której ani ona, ani nikt inny nie mógł się spodziewać.


PRZEDSPRZEDAŻ: Empik.com

11 komentarzy:

  1. Jak ja czekam na tę książkę! :3 Zapowiada się świetnie jak na dystopię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tej książki :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać lektury! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już mam lekturę książki za sobą. To ciekawa powieść o uzależnieniu od telefonów, internetu, aplikacji, która niesie za sobą pewne niebezpieczeństwo. Najlepiej w fabule odnajdzie się młodzież, do której jest skierowana. Dorosłym trż sprawi trochę czytelniczej przyjemności ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tej książki. Osobiście uważam, że w przyszłości ludzkość będzie zdominowana przez maszyny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie ciekawi mnie ta książka. Mam nadzieję, że dane mi będzie się z nią jak najszybciej zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się doczekać premiery tej książki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa tej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Aplikacja" zapowiada się interesująco. Okładka może nie jest najpiękniejsza, ale z pewnością oddaje klimat, więc myślę, że warto się zainteresować. :) Ja wpisuję książkę na listę do przeczytania. ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!