Kolejny rok z Cinema City Unlimited



Dwa lata temu podjęłam decyzję – kupiłam kartę Unlimited w Cinema City. W pierwszym roku obejrzałam prawie 50 filmów, premier, które widziałam w kinie. Postanowiłam, że przedłużę ważność karty. W tym roku zrobiłam to ponownie i nie żałuję. Szczególnie opłaca się ona, gdy ma się wolne weekendy lub wraca wcześnie z pracy i można skoczyć do kina. Nie czuję żalu, gdy trafię na coś gorszego, a dzięki karcie poznałam filmy, na seans których normalnie bym się nie zdecydowała.
Jak wyglądał 2018 w moim przypadku? Oto lista filmów, które widziałam:

Wszystkie pieniądze świata
Cudowny chłopak
Exterminator
Gra o wszystko
Czas mroku
Więzień labiryntu: Lek na śmierć
Podatek od miłości
Czarna pantera
Kształt wody
Lady Bird
Każdego dnia
Pitbull. Ostatni pies
Trzy billboardy za Ebbing, Missouri
Avengers: wojna bez granic
Ciche miejsce
Tomb Rider
Twarz
Player One
Prawda czy wyzwanie?
Han Solo
Jurassic World: Upadłe królestw
Twój, Simon
Kochając Pabla, nienawidząc Escobara
Mamma Mia 2
Berek
Ocean’s Eight
Iniemamocni 2
Krzysiu, gdzie jesteś?
The Meg
Odnajdę cię
Niepoczytalna
Antman i Osa
Mroczne umysły
Zakonnica
Searching
Bajecznie bogaci Azjaci
Młodzi tytani
Mission Impossible 6
Kler
Venom
Hotel Transylwania 3
Bohemian Rhapsody
Dziewczyna w sieci pająka
Dziadek do orzechów
Fantastyczne zwierzęta: Zbrodnie Grindelwalda
Aquaman
Mary Poppins powraca
Zabójcze maszyny
Narodziny gwiazdy

Wynik podobny do tego z zeszłego roku. 49 filmów w rok, wydaje mi się, że to całkiem nieźle.
A wy? Często chodzicie do kina?

1 komentarz:

  1. Naprawdę zacna lista filmów się zebrała. Życzę, aby i w tym roku było podobnie. 😊

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!