Dookoła świata book tag



1. Las Vegas bohaterowie, z którymi mógłbyś spędzić weekend, dobrze się bawiąc
Myślę, że z kumplami z Papierowych miast. Chłopaki świetnie się dogadywali, humoru nie brakowało, mogłoby być ciekawie.

2. Amsterdam książka, której świat można zwiedzić, jeżdżąc na rowerze
Ojej, nie mam pojęcia. Pewnie jakiś rzeczywisty. Może nie myślę w tych kategoriach, ponieważ nie jeżdżę na rowerze?

3. Nowy Jork — książka, w której bohaterowie muszą walczyć o wolność
Wiele młodzieżowych – chociażby cykle Niezgodna, Igrzyska śmierci itd.

4. Wenecja — książka, w której bohater zmienił się w trakcie trwania historii
Wielu bohaterów miało takie momenty, coś się zadziało w ich życiu i zweryfikowali swoje poglądy oraz zachowania.

5. Transylwania — bohater, który wzbudza u Ciebie strach
Jorg. Ale równocześnie mnie fascynuje.

6. Londyn — książka z dopracowanymi i ciekawymi postaciami
Rozbite Imperium. To naprawdę doskonały cykl, musicie go poznać.

7. Wiedeń — książka z monarchią w tle
Ponownie Rozbite Imperium.

8. Paryż — książka z piękną historią miłosną
Nie lubię historii miłosnych, dlatego trudno mi powiedzieć.

9. Kraków — bajka z dzieciństwa
Oczywiście Dzikie łabędzie. W dzieciństwie miałam piękne wydanie Baśni Andersena i zapamiętałam właśnie tę najbardziej. Miała oryginalne ilustracje, a sama historia była całkiem przyjemna.

10. Tokio — książka, która wywołuje u Ciebie pozytywne emocje
Pamiętnik ze starej szafy. Zabawna, lekka, urocza, idealna na relaksujący wieczór.

1 komentarz:

  1. Widzę, że nadrobiłaś TAGowe zaległości :D
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!