Olimpijski tag książkowy


Pytanie #1: Ceremonia Otwarcia: Książka z niewiarygodnym rozpoczęciem
Zdecydowanie Książę cierni. Już pierwsze kilka stron sprawiło, że nie mogłam wyjść z podziwu. Uwielbiam tę książkę, całą serię, a najbardziej Jorga, choć z niego jest raczej kwał drania.

Pytanie #2: Igrzyska: Twoje ulubione fikcyjne zawody/turniej?
Bardzo podobały mi się Testy z serii Testy. Może nie były wyjątkowo odkrywcze, jednak sam zamysł i wykreowanie świata przypadły mi do gustu. Znacznie mniej za to podobał mi się Turniej Trójmagiczny, choć uwielbiam Pottera.

Pytanie #3: Początki: Nowożytne igrzyska olimpijskie bazują na oryginalnych greckich zawodach – Twoja ulubiona książka oparta na klasyce
Nie wiem, chyba nic takiego nie przychodzi mi do głowy.

Pytanie #4: Odwieczny Ogień: Para książkowa, w którą nie przestaniesz wierzyć nawet jeśli po przeczytaniu książki jest jasne, że nie będą nigdy razem
Harry i Hermiona. Jak ona mogła wybrać Rona? Serio?

Pytanie #5: Gimnastyka: Książka, która ma tyle zwrotów akcji, że aż kręci Ci się w głowie (w pozytywny sposób)
Wiele książek, ale pierwsze, co nasuwa mi się na myśl, to powieści Browna.

Pytanie #6: Kontrowersyjna ocena: Książka, o której masz zupełnie inną opinię niż większość osób
Z ostatnio przeczytanych na pewno Diabolika. Jak dla mnie była bardzo mało odkrywcza, nie powaliła mnie na kolana.

Pytanie #7: Siatkówka plażowa: Twój ulubiony fikcyjny duet
Harry i Ron. To moim zdaniem nieźle zgrany team, choć obaj mieli charakterki.

Pytanie #8: Podnoszenie ciężarów: Najgrubsza książka na Twojej półce
Na pewno coś z wyd. Astra, z działu historii. Tu kilka propozycji: klik.

Pytanie #9: Książka, którą przeczytałeś w rekordowej szybkości
Coś lekkiego zapewne, chyba Manwhore. Nie są to jakieś zajmujące pozycje.

Pytanie #10: Pływanie synchroniczne: Seria książek, którą nie wiesz sam czemu kontynuujesz
W zasadzie wiele serii kontynuuję, by mieć je już z głowy. Nie lubię przerywać w środku cyklu, często wracam do zaczętych lata temu pozycji. Trudno mi zatem odpowiedzieć na to pytanie.

Pytanie #11: Udręczony fan: Fikcyjna rodzina, grupa, naród, organizacja z którą jesteś emocjonalnie związany, mimo że wiele razy złamała Ci serce
Hogwart. Bez dwóch zdań.

Pytanie #12: Ceremonia zamknięcia: Książka, której zakończenie całkowicie Cię zszokowało
Niewiele książek mnie szokuje, wiele natomiast sprawia, że jestem zaintrygowana i chcę dowiedzieć się, co było dalej, jak historia się potoczyła, jak bohaterowie zamknęli niektóre wątki.

Pytanie #13: Sztafeta: Czas na nominacje
Śmiało, do dzieła!

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny tag, wcześniej się z nim nie spotkałam! Ja natomiast nie czuję się jakoś szczególnie związana z Hogwartem. I jeśli książki mi się nie podobają, nie kontynuuję przygody z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaak, powieści Browna to jest jeden wielki akcyjniak :D Co do Harry'ego i Hermiony... ja w sumie nie wiem jak ktokolwiek mógł z nią na dłuższą metę wytrzymać XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz czytam taki tag, bardzo ciekawy! :)
    aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!