Stalkerski TAG Książkowy



źródło


Elektra - książka, która kończy się śmiercią bohatera
Wierna. Wiem, że wielu było zaskoczonych, jednak ja nie tak bardzo – głównie dlatego, że ktoś wcześniej zaspoilerował mi zakończenie.

Trampolina - lektura, która wyniosła Cię w kosmos
Dosłownie? Fobos. Bardzo mi się podobała ta książka i akcja była umieszczona w kosmosie.

Stalker Pietrow - zabawna książka
I dobry Bóg stworzył aktorkę. Przeurocza, zabawna, do pomyślenia i pośmiania. Naprawdę polecam, jeśli szukacie dobrej literatury na oderwanie się. No i pokazuje realia polskiego show-biznesu. Super rzecz.

Kleik - niepozorna, a wciągnęła na dłużej
Pillon i synowie. Nie spodziewałam się, że ta maleńka książeczka tak mnie wciągnie. Język autora, pomysł na fabułę, wykonanie, techniczne wstawki – to wszystko sprawiło, że długo jeszcze myślałam o tej pozycji.

Dolina Mroku - pozycja pełna niebezpieczeństw
Każda z Jorgiem. Ten chłopak ma coś w sobie, ciągle o nim myślę!

Korale Mamy - książka bez rozlewu krwi
Bez rozlewu krwi? Gdy zaczęłam się nad tym zastanawiać, nie mogłam sobie niczego przypomnieć. Może jakaś książeczka dla dzieci?

4 komentarze:

  1. "Wierna" to pozycja idealnie odzwierciedlająca pierwszy "punkt". Autorka stworzyła świetną serię, ale śmierć Tris to zbyt wiele...
    Dzięki, że podjęłaś się wyzwania! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie za spoilerowałam sobie "Wierną" :(
    http://krainamola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego tagu jeszcze nie znałam ;)
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!