Fall Time Cozy Book Tag



Kruche jesienne liście –  czyli książka z elementem czerwieni, pomarańczu lub żółci na okładce
Z czerwienią kojarzy mi się Rozbite imperium.

Przytulny sweter – książka, która rozgrzewa Cię od środka
Samotność w sieci. Bardzo lubię tę historię. Pokazano w niej dużo miłości.

Jesienna burza – książka lub gatunek literacki, po który lubisz sięgać w burzowy dzień
Coś klimatycznego, na przykład z zombie. W ogóle jesień kojarzy mi się mocno z Halloween, atmosferą grozy, tajemniczości, zwiędłymi liśćmi i cmentarzami. Wiem, dziwne. Dlatego też lubię takie książki w klimacie jesienno-zimowym.

Chłodne, orzeźwiające powietrze – najfajniejszy bohater, z którym zamieniłbyś się miejscami
Panna Marple. Staruszka, która ma tak fascynujące życie, bogate doświadczenie, wiedzę, ale też przeżywa ciągle wiele przygód.

Gorący jabłkowy cydr – mało znana książka, która według Ciebie powinna stać się gorącym hitem
Na srebrnym globie, bo porusza problem samotności i tęsknoty tak przybijającej, że chwyta za serce.

Płaszcz, szalik i rękawiczki – książka z tak okropną/zawstydzającą okładką, że w miejscach publicznych wolisz ją zasłonić
Nie mam takiej, chociaż pewnie czytaniem Greya bym się nie chwaliła. Pamiętam, że gdy jeździłam pociągami na zajęcia, był akurat szał na trylogię pana Szarego i wiele kobiet czytało podczas podróży. Co ciekawe, większość miała zapakowanego Greya w gazetę, by nie było widać, co czytają. A jak było widać, przyciągały spojrzenia.

Pumpkin spice – ulubione przekąski, po które sięgasz jesienią
Trudno powiedzieć, czy w ogóle takie są. Do książki zazwyczaj nic nie jem, a jeśli spojrzeć na to pytanie ogólniej... może częściej piję ciepłą herbatę, herbatę z cytryną lub pomarańczą, a jem galaretki. Ale to chyba też zależy od nastroju i tego, na co mam ochotę.

6 komentarzy:

  1. Pumpkin spice kojarzy mi sie tylko i wylacznie ze Starbucks ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zestawienie jesiennego TAGu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też było by mi wstyd czytać Greya publicznie. Nie żebym zamierzała w ogóle to czytać :D
    Pozdrawiam :)
    moonybookishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tym Greyem to chyba wstydziły się, że czytają erotyka, bo okładka bez szału - ale są gorsze :) Interesujący Tag

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!