Harry Potter Characters Book TAG


Harry Potter – bohater powszechnie znany i rozpoznawalny w swoim świecie.
Bohaterowie Królów przeklętych. No i czemu się dziwić? To przecież królowie!

Hermiona Granger– bohater, którego fascynuje nauka. 
Może Tyrion z Gry o tron? Dużo czytał, więc może?

Ron Weasley – bohater z wielodzietnej rodziny. 
Chyba nie znam takich bohaterów. Wydaje mi się, że nie czytałam książki, w której byłoby więcej niż trójka rodzeństwa, a to raczej typowy wynik. No ale możemy zaliczyć baśń – Dzikie łabędzie.

Fred i George Weasley – bohater, który lubi się wygłupiać.
Myślałam, myślałam i nic.

Severus Snape – zły bohater, który okazał się dobry.
Camilla z Alicji i uczty zombi. Trochę trwało, zanim bohaterowie zrozumieli, że to nie jest zła dziewczyna.

Artur Weasley – bohater, który lubi eksperymentować i ulepszać różne rzeczy.
Kade z Nexusa.

Lord Voldemort – zły bohater z nieciekawą przeszłością.
Jorg z Księcia cierni. I zły, i przeszłość miał kiepską.

Draco Malfoy – bohater, który jest przeświadczony o swojej wyższości nad innymi. 
Peter z Niezgodnej. Ale mimo wszystko uwielbiam gościa!

Syriusz Black – bohater, który jest wiernym przyjacielem. 
Przyjaciółki Paige z Początek mnie i ciebie. Bardzo fajne dziewczyny.

Peter Pettigrew – bohater-zdrajca.
Mam wrażenie, że pasowałyby tu Raphaëlle i Julia z Zazdrośnic. Obie były nie fair.

Albus Dumbledore – bohater, który jest dla innych bohaterów autorytetem.
Jorg z Księcia cierni. Mimo swojego młodego wieku potrafił poprowadzić grupę silnych, odważnych mężczyzn i dowodzić im bez najmniejszego problemu.

Fleur Delacour – bohaterka, która jest typową kobietą.
Bohaterka Ognia i wody – Tella. Może raczej dziewczyńska niż kobieca, ale chyba o to chodziło, tak?

Hagrid – bohater z niebezpiecznym hobby.
To może będzie dziwne, bo nie chodzi mi o hobby, które może przynieść śmierć, ale o „hobby”, raczej przyzwyczajenie, które zamyka człowieka na innych. Mówię tu o zachowaniu Sadie ze Spraw do zapomnienia.

James i Lily Potter – ulubiona literacka para. 
Hazel i Gus.

Nominuję:

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam Harrego, a ten tag jest świetny! Będę musiała zrobić go kiedyś u siebie :p
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku.... nie znam większości książek, które przywołałaś :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Harry, Harry wszędzie :D świetny tag

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie również większość z książek z tego tagu brzmi obco :( http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tess z "Ognia i wody" jest wkurzająca a nie kobieca :D

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!