Versatile Blogger Award

Nominację otrzymałam od Kasi. Jest mi niezmierni miło, kolejny raz spełniłaś moje marzenie!
Zasady:
  1. Podziękować osobie, która nas nominowała u niego na blogu.
  2. Pokazać nagrodę The Versatile Blogger Award u siebie na blogu.
  3. Ujawnić 7 faktów o sobie
  4. Nominować 15 blogów, które na to zasługują.
  5. Poinformować o nominacji autorów blogów.
Jest mi niezmiernie miło. Kiedyś już zostałam nominowana do tej zabawy, ale chętnie napiszę jeszcze raz coś na swój temat, mimo że będzie to trudne.

1. Panicznie boję się otwartej wody. Umiem pływać, nawet chodzę na basen raz w tygodniu od dwóch lat, ale w życiu nie podejdę do rzeki czy jeziora bliżej niż metr.
2. Mam imieniny w Dzień Babci.
3. Jestem zdeklarowanym singlem.
4. Dorabiam sobie jako korektor, chociaż sama robię okropne błędy ortograficzne i interpunkcyjne. U innych za to wychwytuję je niemal perfekcyjnie.
5. Mam piątkę młodszego rodzeństwa. Tak naprawdę to mam tylko siostrę, z którą mamy wspólną matkę, lecz moje rodzeństwo cioteczne jest mi tak bliskie, wychowywałam się razem z nimi, kocham ich bardzo i przyjaźnimy się serdecznie, dlatego nie umiem mówić o nich, jako o kimś obcym. Dlatego, gdy mnie ktoś pyta, mówię, że mam pięcioro rodzeństwa.
6. Marzy mi się wyjazd na Malediwy.
7. Jestem piekielnie nieśmiała.

Co do nominacji - nie będę tego robić. Widzę, że sporo osób już brało udział w zabawie. Jeśli ktoś sobie życzy, a zwyczajnie wstydzi się sam się nagrodzić, niech napisze. Chętnie umieszczę tu adres bloga i nagrodzę kogoś.

Plany na przyszłość:
W tym tygodniu pojawi się konkurs. Nie byle jaki konkurs, bo urodzinowy. Mój bloga kończy rok. Sama się sobie dziwię. Świętujemy 6 sierpnia.
Zaglądajcie, nagrody będą interesujące... tak myślę.

12 komentarzy:

  1. Z niecierpliwością czekam na konkurs:)

    Piszesz, że jesteś zdeklarowanym singlem, ale chyba nie tak na zawsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To skomplikowane. Chyba jeszcze sama nie odkryłam odpowiedzi na to pytanie. Na chwilę obecną, gdy studiuję, mam wielką nadzieję, by być sama. Potem - nie wiem, co przyniesie życie.

      Usuń
  2. Baseny są o tyle lepsze, że czyste i mają widoczne dno. A jak z morzem, jego też się boisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, dawno nie widziałam morza. Wody boję się od trzech lat, wcześniej nie miałam z tym problemu.
      Zgadzam się co do basenów. I na dodatek mają ratowników. I nie mają prądów.

      Usuń
  3. Punkt 7. dotyczy rowniez mnie:p

    OdpowiedzUsuń
  4. U innych łatwiej wyłapywać błędy i to nawet te nieoczywiste, za to czasem jak samej coś się powie to ekhm... Tak, no cóż :D Rozumiem to całkowicie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dość śmieszne, bo pracuję w gazecie i poprawiam artykuły innych dość dobrze, a swoje piszę, poprawiam, a i tak w wydaniu znajdę jakiś błąd :)

      Usuń
    2. Widocznie łatwiej wychwycić błędy innych. Może to wynika z tego, że znamy tekst - sami go napisaliśmy, więc trochę nas to dekoncentruje? :)

      Usuń
  5. Ciekawe fakty. Mnie też marzą się Malediwy. (: Z niecierpliwością czekam na konkurs.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem nieśmiała. Fajnie, że masz taki dobry kontakt z kuzynami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu tyle rodzeństwa... Też jestem bardzo nieśmiała :)

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!