Zaczytany Imbryczek



Herbata Pukka Love to mieszanka ziołowa, na którą składają się rumianek, kwiaty róży, lawendy, limonki, bzu, płatki nagietka, korzeń lukrecji. Herbata nie posiada kofeiny. Aromat nie jest intensywny, kolor po zaparzeniu jest dość jasny, a herbata delikatna. Zadaniem naparu jest ukojenie i relaks i sprawdza się to w stu procentach. Trzeba przyznać, że zabrakło nieco koloru, bo gdyby dodać coś, co zabarwiłoby napój na różowo, pasowałoby to też do nazwy herbaty, ale to szczegół, na który można przymknąć oko.

Herbata DESIRE czereśnia i czekolada firmy Teekanne to doskonały wybór dla osób, które lubią niebanalne smaki. Już po otwarciu opakowania uderza nas zapach czekolady i czereśni. Zapach utrzymuje się też po zaparzeniu herbaty. Najważniejsze jednak, że smakuje tak samo, jak pachnie. Intensywny zapach i smak połączenia czekolady i owocu jest fantastyczny. Ciemny kolor idealnie pasuje do tego smaku. Najlepsza herbata owocowa, jaką piłam – zapach i smak są wyraziste, apetyczne i zaskakujące.

Miód suflet z czarną porzeczką to nowość dla mnie. Chciałam sprawdzić, jak smakuje połączenie miodu i owocu. Po pierwsze smak miodu jest intensywny, nieco mniej wyczuwalny jest ten od czarnej porzeczki. Miód równoważy kwasowość porzeczek, a przy okazji to bardzo smaczna i zdrowa kompozycja. Idealna do kawy i herbaty, w sam raz dla odmiany smaku. Nawet nie wiecie, jaki to pyszny dodatek i przy okazji zdrowa żywność.


Za herbaty i miód dziękuję stronie bee.pl
 


2 komentarze:

  1. Miałam tę herbatę z czekoladą i czereśnią, ale mnie nie smakowała. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Miodu z czarną porzeczką jeszcze nie miałam okazji kosztowac, a tak bardzo lubię rózne rodzaje miodu, zatem chętnie się za nim rozejrzę. :)

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!