Zaczytany imbryczek


Jesienne wieczory zachęcają do sięgnięcia po książkę w towarzystwie kubka gorącej herbaty. A ponieważ jestem herbatoholikiem, uwielbiam sprawdzać nowe smaki, postanowiłam pokazać wam moje dwa ostatnie odkrycia.

Mate Green Lemon


Ciekawa mieszanka, w skład której wchodzą herbata Yerba Mate, trawa cytrynowa, skórka cytrynowa, a całość jest dodatkowo aromatyzowana. Do naczynia należy wsypać mieszankę, a następnie zalać wodą o temperaturze między 75 a 85 stopni. Po wypiciu susz można zalać wodą jeszcze maksymalnie siedem razy.

Herbata jest wyrazista w smaku i mocna. Ma delikatny posmak cytrusowy, jest aromatyczna. Na pewno spodoba się osobom, które lubią wyraziste napary.


Yerba Mate zestaw, który dostaniemy na stronie bee.pl, to nie tylko ciekawa herbata, lecz także naczynie i specjalna bombilla. Dzięki temu od razu możemy przygotować napar. Należy podkreślić, że Yerba Mate stała się popularna w ostatnim czasie, a wśród jej zalet wymienia się m.in. właściwości pobudzające, wzmacniające i oczyszczające.

Ginger Lemon
Chcecie przypomnieć sobie lato? Sięgnijcie po herbatę o smaku cytrynowo-imbirowym. W pudełku znajduje się 17 torebek pakowanych osobno, które parzy się od 5 do 7 minut we wrzącej wodzie.

W skład herbaty wchodzi imbir, lukrecja, trawa cytrynowa, czarny pieprz, skórka cytrynowa, mięta pieprzowa, hibiskus, suszony sok cytrynowy i olejek cytrynowy.


Herbata przepięknie pachnie. Wyczuwalna jest nuta cytryny i zdecydowany aromat imbiru, który jednak nie drażni nozdrzy. Po zaparzeniu jest dość jasna, co niektórych może zaskoczyć. W smaku również czuć imbir, nieco mniej cytrynę. To orzeźwiająca herbata, która sprawdzi się podczas letniego upału, gdy odświeży, a także zimą, gdy rozgrzeje. Unikalne, ciekawe połączenie, które można pokochać już po pierwszym łyku.


Uwaga, mam dla was kod promocyjny! Przy zakupach na stronie www.bee.pl na ten produkt oraz na inne produkty marki Mate Green jest 10% zniżki. Wpiszcie YERBA10.

3 komentarze:

  1. Od bardzo dawna przymierzam się do zakupu i spróbowania Yerba Mate. Zachęciłaś mnie tym postem i zniżką więc może w końcu przyszedł czas na ten zakup :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbowałam swojej przygody z Yerba mate, niestety nie przypadła mi do gustu. 😊

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!