Czerwiec w filmach


Jurassic World: Upadłe królestwo
W drugiej części drugiego cyklu o dinozaurach jest coś, co mnie zauroczyło i coś, co mnie rozczarowało. Zauroczyły mnie dinozaury. W końcu można się było na nie napatrzeć, pojawiały się w wielu scenach, przez co w końcu czułam ten czar, który pojawił się lata temu, gdy oglądałam pierwsze filmy. Rozczarowało mnie natomiast zakończenie. Nie wiem, co może przyjść do głowy twórcom w kolejnej części. Niemniej akcji nie brakuje, są też – co zaskakujące – sceny, które rozdzierają serce.
Twój, Simon
To najlepszy film młodzieżowy, jaki widziałam od dawna. Nie jest wymuszony, porusza ważny temat, ale nie robi z niego dramatu. Zachwycający w głównej roli Nick Robinson sprawia, że Simon jest i uroczy, i nieco zagubiony. Są sceny, które wywołują uśmiech, ale nie są żenujące, są takie, które sprawiają, że kibicujemy bohaterowi i nie możemy z nim nie sympatyzować. Doskonały, słodki i naprawdę uroczy film!
Kochając Pabla, nienawidząc Escobara
W sieci pojawiły się głosy, że jeśli oglądało się Narcosa, ten film może zanudzić. Chyba nie wszyscy zrozumieli, że on ma za zadanie pokazać nie produkcję narkotyków i zdobywanie „sławy” Escobara, ale miłość, jaką darzyła go dziennikarka, która jest narratorką filmu i autorką książki, na podstawie której powstał scenariusz. Mnie film się podobał, powielał niektóre wątki serialu – a gdy na ekranie pojawili się aktorzy z Narcosa, uśmiechnęłam się szeroko – ale też pokazywał nowe rzeczy. No i genialna rola Javiera Bardem, pełen szacunek.

4 komentarze:

  1. Kochając Pabla, nienawidząc Escobara - koniecznie do obejrzenia i to jak najszybciej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, kiedy znajdę czas, żeby iść na Jurassic World do kina, ale trochę się boję, bo więcej złego niż dobrego się już nasłuchałam...

    OdpowiedzUsuń
  3. w związku tym, że mam wakacje ( co prawda, pracująca) to chętnie zapoznam się z każdym z tych filmów! :)

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!