Ze stron wyrwane


Twarz, którą pokazujesz ludziom, mówi im, jak mają cię traktować.
Ostre przedmioty, G. Flynn, Znak.


Problemy zawsze zaczynają się na długo przed tym, zanim je dostrzegamy.
Ibidem.


Ilekroć ludzie mówią mi, że jestem ładna, myślę o całej tej brzydocie, od której roi się pod moim ubraniem.
Ibidem.


Czasem, kiedy pozwalasz, aby ktoś robił to tobie, tak naprawdę robisz to jemu.
Ibidem.


Ludzie czują się tak podbudowani, kiedy widzą, że ich nazwiska ukazały się w druku. Dowód istnienia. Wyobraziłam sobie sprzeczkę duchów, które przetrząsając stosy gazet, pokazują sobie nazwiska wypisane na stronach. Patrz, tu jestem. Mówiłem ci, że żyłem. Mówiłem ci, że istniałem.
Ibidem.


Spędzić życie we śnie to brzmiało zbyt pięknie.
Ibidem.


Reporter jest jak wampir. Nie może wejść do twojego domu bez zaproszenia, ale kiedy już się tam znajdzie, nie pozbędziesz się go, dopóki nie wyssie z ciebie ostatniej kropli.
Ibidem.


Jeśli nie masz dzieci, to tak, jakby część twojego serca nigdy nie czuła. Jakby została na zawsze odłączona.
Ibidem.


Kiedy dziecko w tak młodym wieku uświadamia sobie, że jego matka się nim nie przejmuje, dzieje się coś złego.
Ibidem.


Ludzie uwielbiają nowości i koszmary.
Ibidem.


Myślę, że niektóre kobiety nie są stworzone, aby być matkami. A niektóre kobiety nie są stworzone, aby być córkami.
Ibidem.


Bezpieczniej, jak się ciebie boją, niż kochają.
Ibidem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Daj znać, co sądzisz o wpisie!