Ze stron wyrwane


Nie zdawałam sobie sprawy z tego, że muzyka może otwierać w człowieku różne rzeczy, przenosić go w różne miejsca, których nie przewidział nawet kompozytor.
Zanim się pojawiłeś, J. Moyes, Znak.


To, że w jakiś sposób, z kompletnego dupka, jakim byłem na początku, udało ci się zrobić kogoś, kogo można pokochać, jest zdumiewające.
Ibidem.


Bardzo trudno zachować spokój i zrozumienie, kiedy wciąż na nowo widzi się te same twarze i te same błędy.
Ibidem.


Niektóre błędy... mają większe konsekwencje niż inne.
Ibidem.


W ciągu ostatnich sześciu miesięcy zrobiłam więcej, żyłam bardziej intensywnie niz przez ostatnie dwadzieścia siedem lat mojego życia.
Ibidem.


Mama nazywa mnie indywidualistką, co jest grzecznym sposobem stwierdzenia, że nie rozumie mojego stylu ubierania się.
Ibidem.


Najgorszy jest fakt, że kiedy spędza się cały dzień naprawdę blisko z kimś, nie da się uciec od jego nastrojów. Ani swoich własnych.
Ibidem.


Są zwyczajne godziny i są godziny ułomne, kiedy czas zatrzymuje się i potyka, kiedy życie - prawdziwe życie - wydaje się toczyć gdzieś dalej.
Ibidem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Daj znać, co sądzisz o wpisie!