Kwiecień w filmach


Avengers: wojna bez granic
Przyznam się, że nie oglądałam poprzednich filmów z uniwersum, widziałam tylko kilka z tych, które podobno należało obejrzeć, by zrozumieć wszystko, co tu się zadzieje. Niemniej bawiłam się dobrze. Była akcja, humor, świetne połączenie postaci z różnych filmów, a co najważniejsze – wszystko było dobrze wyjaśnione od początku do końca. Nie poczułam luk, które sprawiłyby, że nie wiedziałam, o co chodzi, kto jest kim i po co. Bardzo fajne widowisko.


Ciche miejsce
Absolutnie zachwycający, choć na pewno przewidywalny film o tym, jak walczyć w ciszy ze złem. Prześwietne kreacje aktorskie Johna Krasinskiego i Emily Blunt. Bardzo dobrze budowana atmosfera, ładne kadry, a do tego ciekawa historia. Wyszłam zachwycona i na pewno będę jeszcze nieraz wracać do tego filmu.


Tomb Raider
To, co należy powiedzieć o tym filmie, to na pewno jedno – to nie jest dobra, znana, stara Lara. Nie ma w niej nic z tej postaci, którą pamiętamy z filmów z Jolie. Owszem, bohaterka jest znacznie młodsza, ale to chyba największy minus produkcji. Jest naiwna, niedoświadczona, ma wiele wad, zero pazura. Ogląda się nieźle, ale zupełnie nie przypomina tego, co znamy z dawnych filmów.


Twarz
Doskonale pokazany obraz polskiej wsi. Prześmiewczo potraktowano mentalność ludzi, pokazano całe spektrum zachowań wobec człowieka, który przeżył tragedię, która zniszczyła mu życie. Doskonale nakręcony, choć zakończenie nie jest domknięte i to może przeszkadzać niektórym osobom.


Player One
Prawdziwa uczta dla geeków. Co prawda film i książka różnią się znacząco, a jednak przy obu da się dobrze bawić. Wizualnie film jest świetny, scenariusz wciągający i ciekawy, wiele w nim odniesień do popkultury, które naprawdę zachwycają.  


Prawda czy wyzwanie?
Miał być horror, wyszło… nic. Nudno, niestrasznie, a na dodatek zabrakło mi emocji u bohaterów. Ginie jeden z przyjaciół? Trudno, nie ma łez, paniki, stało się. Szkoda, bo pomysł jest ciekawy, ale już samo wykonanie nie bardzo.

3 komentarze:

  1. Film Avengers bardzo mi się podobał, już nie mogę się doczekać kolejnej części :D Player One również zapowiada się ciekawie, ale chyba najpierw przeczytam książkę, by porównać ją do filmu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni Avengersów nie powinni rozdzielać :c Chyba lepiej byłoby za jednym razem spędzić sześć godzin w kinie, niż teraz czekać na kontynuacje XD

      Usuń
  2. Obejrzałam Avanger i jestem załamana. Jak moźna było skończyc w takim momencie i kazać czekać widzowi ponad rok na kontynuację :( To niesprawiedliwe!

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!