Konkurs



Nagroda: dwa egzemplarze powieści Pamiętnik ze starej szafy.
Zadanie:
Napisz w 3 zdaniach, co mogłoby się znaleźć w Twojej starej szafie.
Podaj adres e-mail.

Regulamin konkursu
§1 Postanowienia ogólne
1. Organizatorem konkursu jest Agnieszka Deja, właścicielka bloga Książka od kuchni, zwana dalej Organizatorem.
2. Fundatorem nagród w konkursie jest Wydawnictwo Videograf.
4. Akcja konkursowa organizowana jest na blogu.
5. Udział w konkursie jest nieodpłatny.
6. Konkurs trwa od 1.08 do 3.08.2017 r. W wyjątkowych sytuacjach Organizator konkursu może przedłużyć lub przerwać trwanie konkursu, w określonym przez siebie zakresie, o czym poinformuje uczestników konkursu na stronie www.
§2 Uczestnicy
1. Uczestnikami konkursu mogą być:
  • osoby fizyczne zamieszkałe na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
2. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest akceptacja postanowień Regulaminu.
3. Przystępując do konkursu, Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail) na potrzeby konkursu. Osoby biorące udział w konkursach zgadzają się na publikację nazwy ich profilu (imienia oraz nazwiska) w przypadku wygranej.
4. Przystępując do Konkursu, Uczestnik potwierdza, że:
a) akceptuje postanowienia Regulaminu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w zakresie i w celach wskazanych w Regulaminie.
§3 Zasady konkursu
1. Aby wziąć udział w konkursie Uczestnik konkursu:
a) musi rozwiązać wybrane przez siebie zadanie konkursowe na blogu
b) nagrodę otrzymują dwaj autorzy najciekawszego rozwiązania, wybrani przez Organizatora
c) Uczestnik musi stosować się do zaleceń wskazanych przez Organizatora konkursu
2. Każdy użytkownik jest uprawniony do jednej odpowiedzi w konkursie
3. Warunkiem wzięcia pod uwagę Zgłoszenia jest zaprezentowanie rozwiązania w komentarzu pod konkursem na blogu
5. Konkurs przebiega następująco:
a) 1 sierpnia od godz. 08.00 Uczestnicy mogą przesyłać Zgłoszenia,
b) należy przestrzegać wytycznych konkursowych, jedynie poprawnie nadesłane Zgłoszenia wezmą udział w losowaniu nagrody
c) najpóźniej w dniu 4 sierpnia do godz. 21.00 zostaną ogłoszone wyniki konkursu.
5. Laureaci mają obowiązek zgłosić się po odbiór nagrody mailowo, pisząc na adres ksiazka-od-kuchni@wp.pl do dnia 10 sierpnia do godz. 12.00.
6. W przypadku niezgłoszenia się do odbioru nagrody, Organizator wylosuje kolejne osoby, które przesłały poprawne Zgłoszenia i im przekaże nagrody.
§4 Nagrody
1. Nagrodami w konkursie są dwa egzemplarze powieści Pamiętnik ze starej szafy ufundowane przez wydawnictwo Videograf.
2. Nagrody wysyłane są listem zwykłym przez wydawnictwo. Organizator nie odpowiada za zagubione przez pocztę przesyłki.
§5 Postanowienia końcowe
1. Dane osobowe Uczestników przetwarzane będą przy zachowaniu zasad określonych w ustawie o ochronie danych osobowych wyłącznie w celu przeprowadzenia Konkursu, w szczególności wyboru Laureatów i wydania nagród oraz weryfikowania prawdziwości danych.
2. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

16 komentarzy:

  1. Przenieśmy się 20 lat w przyszłość, gdzie moja obecna szafa jest już starym znaleziskiem pełnym wspomnień. Z racji tego, że jestem bardzo sentymentalna, to najciekawszą rzeczą, którą z niej wyciągam jest album ze starymi bieletami (z kin, zoo, parków rozrywki i wiele innych). Z kolei rozrywki dostarcza wygrzebanie z dna szafy starych ubrań, a w szczególności bluzy-renifera, która nie tylko ma rogi i czerwony nos, ale i dzwoneczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah i jeszcze e-mail: kociara.mojepasje@interia.pl ;)

      Usuń
  2. W mojej starej szafie z pewnością znalazłyby się pamiątki okolicznościowe i zdjęcia np z chrztu mojej còrki,z mojego ślubu. Byłoby tam mnòstwo albumòw i książek, ktòrych migdy nie wyrzucam oraz kamyk w kształcie serca, ktòry dostałam od mojego taty. W kuferku, w szafie przechowałabym także biżuterię, ktòra ma wartość przede wszystkim sentymentalną. Pozdrawiam Anna Bednarek Zawisza

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. W mojej starej szafie na pewno znalazłabym stos pamiętników. Drzwi i ścianki byłyby popisane, czy obklejone różnymi cytatami/rysunkami z motywami z moich ulubionych książek, filmów, czy piosenek. No i założę się, że byłyby tam też moje stare ciuchy - trzy pary czarnych spodnich, ciemne bluzki i skarpetki w groszki.

    OdpowiedzUsuń
  5. W mojej starej szafie mogłoby znaleźć się wejście do magiczne krainy Narnii, gdzie byłabym królową. Jednak zamiast wiszących futer byłoby mnóstwo letnich sukienek, gdyż w mojej Narnii jest ciągle lato. Chociaż na pewno znalazłoby się wdzianko dla świętego Mikołaja - prezenty muszą być :)

    urseminoris1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym miała taką cudną,babciną starą szafę, z całą pewnością można byłoby tam znaleźć listy i kartki pocztowe pisane do mnie przez mojego wtedy chłopaka, a obecnie męża.Tych wiadomości przez kilka lat trochę się nazbierało, więc stara szafa to idealne miejsce, aby skryć nasze małe sekrety i sekreciki <3

    e-mail: vanesa80@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja babcia posiadała szafę gdzie trzymała rzeczy zebrane w ciągu swojego całego życia. Były tam zabawki, którymi się bawiła jak była małym szkrabem, albumy, pamiątki i masa wspomnień. Postanowiłam, że też taką będę mieć, bo pięknie jest czasem cofnąć się do starych czasów.
    e-mail: karolina_4442@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. W mojej starej szafie mógłby znaleźć się stary klucz i wskazówki do rozwiązania jakiejś tajemniczej zagadki. Z chęcią pobawiłabym się w detektywa. Kto wie, może okazałoby się, że stary klucz będzie pasował do jakiejś skrzyni pełnej skarbów z dawnych lat.

    E-mail: anna.lach.92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W mojej starej szafie mogłoby się znaleźć dosłownie wszystko co ma kolor różowy,poniewaz jestem pinkową królową "www.przydasię.pl"Ale się nie znajdzie! Bo mój mąż co jakiś czas likwiduje ten cukierkowy kolor, doprowadzający go do wściekłości.
    Pozdrawiam Iza Wolanin
    izawol@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. W mojej starej szafie mogłoby się znaleźć na pewno jakieś pudła z ubraniami, paskami, frędzelkami, chustami oraz worek w którym byłyby siateczki różnego rodzaju.

    Gdzieś wystawałby pluszowy miś, a niedaleko niego byłaby wciśnięta mała składana choineczka "na kiedyś czyli nigdy".

    Z tyłu za to byłaby dziura w szafie przez którą kiedyś wlazłby chomik, bo wykporzystując okazję zostawiłby w szafie swoje smakołyki, trochę trocin i inne rzeczy co mają w zwyczaju zostawiać zwierzęta.

    Uf tak sie rozpisalam ze zapomnialam ze 3 zdania xD Poprawilam :D
    recenzjeladydevi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W starej szafie przechowuję równie stare pudełko po butach, a w nim skarby z dzieciństwa (kamienie i wycinki z gazet), fotografie tych, którzy odeszli ale w sercu są nadal żywi, klucz do skarbonki...
    Pudełko przygniecione jest warstwą starch, znoszonych ubrań, które kiedyś były ulubionymi, a których nie mam serca wyrzucić - ach gdyby umiały mówić....
    Mam nadzieję, że moja stara szafa jest wielka, ponieważ najchętniej sama bym się w niej zaszyła 😔...
    sylwia84w21@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. W mojej starej szafie z pewnością mogłaby się znaleźć sterta nienoszonych już przeze mnie ciuchów lecz jeszcze nie wyrzuconych bo "jak schudnę to jeszcze to założę" :D W mojej starej szafie znalazło by się także pełno starych, pożółkłych i podniszczonych bibelotów. Myślę także, że w tej szafie znalazłabym także pełno pamiątek czy skarbów z dzieciństwa :)

    e-mail:jagodkaa121@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!