Absolutnie powinien book tag


Hej, dawno nie było tagów, a ponieważ na blogu ostatnio dość luźno, postanowiłam, że zrobię kolejny z nich. Znalazłam go na blogu cosdoprzeczytania.blogspot.com.
1. KSIĄŻKA, KTÓRA ABSOLUTNIE POWINNA MIEĆ SWÓJ SEQUEL (KOLEJNĄ CZĘŚĆ)
Jestem zwolenniczką jak najkrótszych cykli, dlatego nie przeszkadzają mi pojedyncze pozycje. Gdybym miała jednak wybrać jedną z tych, które czytałam, a które nie mają kolejnej części, to postawiłabym na Pamiętnik ze starej szafy. Świetnie napisana, zabawna, lekka opowieść, która aż prosi się o kontynuację!
2. KSIĄŻKA, KTÓRA ABSOLUTNIE POWINNA MIEĆ SWÓJ SPIN-OFF (INNĄ KSIĄŻKĘ OSADZONĄ W TYM SAMYM ŚWIECIE)
Chyba już spełniło się moje marzenie, bo chciałam, by Rozbite Imperium miało kolejne książki osadzone w tym świecie i oto jest. A na dodatek ostatnio myślałam o Królu kruków i kolejnych częściach bądź czymś podobnym i mignęła mi informacja u autorki, że tworzy pozycję pisaną z perspektywy Ronana.
3. AUTOR, KTÓRY ABSOLUTNIE POWINIEN PISAĆ WIĘCEJ KSIĄŻEK
Dan Brown. Uwielbiam człowieka i jego książki.
4. POSTAĆ LITERACKA, KTÓRA ABSOLUTNIE POWINNA BYĆ Z KIMŚ INNYM
Hermiona. Bo kto inny? Kto podpowiedział Rowling, by stworzyła tak niedopasowaną parę?
5. KSIĄŻKA, KTÓRA ABSOLUTNIE POWINNA SKOŃCZYĆ SIĘ INACZEJ
Inferno. Filmowe zakończenie bardziej mi się podobało, to książkowe było rozczarowujące.
6. KSIĄŻKA, KTÓRA ABSOLUTNIE POWINNA MIEĆ SWOJĄ EKRANIZACJĘ
Każda książka Browna, szczególnie te z Robertem. Świetne są, uwielbiam ich klimat, a ekranizacje pochłaniam jedna po drugiej.
7. KSIĄŻKA, KTÓRA ABSOLUTNIE POWINNA BYĆ SCENARIUSZEM SERIALU 
Król kruków – i tak, hurra, będzie na małym ekranie!
8. KSIĄŻKA, KTÓRA ABSOLUTNIE POWINNA MIEĆ INNĄ OKŁADKĘ
Sekret Mii. Okładka jest niesamowicie mylna, sugeruje pamiętnik pisany przez nastolatkę, a słodkie kolory sprawiają, że masz na myśli pozycję o problemach z chłopakami, pryszczami i rodzicami. A to tak poruszająca pozycja, która sprawiła, że miałam łzy w oczach. Wydaje mi się, że lektura traci na tym, że ma taką okładkę, jaką ma.
9. KSIĄŻKA, KTÓRA ABSOLUTNIE POWINNA ZACHOWAĆ ORYGINALNĄ OKŁADKĘ
Nie zwracam uwagi na oryginalne okładki, więc nie wiem.
10. KSIĄŻKA, KTÓRA ABSOLUTNIE POWINNA ZAKOŃCZYĆ SIĘ NA PIERWSZEJ CZĘŚCI
Mam wrażenie, że wiele książek młodzieżowych powinno zamknąć się w jednej części. Te historie są niepotrzebnie rozdrobnione i rozciągnięte.


3 komentarze:

  1. Nie znałam tego tagu, bardzo ciekawy :d Zgadzam się w 100% co do Hermiony. Nie powinna być z Ronem, chyba nie znam innej bardziej niedopasowanej pary. Podzielam Twoje uwielbienie dla Dana Browna, chociaż nie udało mi się jeszcze przeczytać Inferno, więc znam tylko to zakończenie z filmu. Nie zdawałam sobie sprawy, że w powieści jest inne. No i nie wiem jak Ty, ale nie mogę doczekać się jego najnowszej książki ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go nie znałam, a szkoda :)
      http://justboooks.blogspot.com/

      Usuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!