Liebster Blog Award



Dostałam nominację do LBA od Karoliny z kociara-mojepasje.blogspot.com.
1. Czego się ostatnio nauczyłaś?
Chyba tego, że nie można się niczego spodziewać w życiu, choć wiedziałam o tym wcześniej, niestety nadal mnie to zaskakuje.

2. Gdzie jest Twoje ulubione miejsce na świecie?
W moim mieście jest takie miejsce, które uwielbiam. Spędzałam tam wiele czasu w dzieciństwie i bardzo pozytywnie mi się kojarzy.

3. Gdzie lubisz jeździć na wakacje?
Od kiedy jestem dorosła nie jeżdżę na wakacje, głównie dlatego, że nie chcę brać urlopów w lipcu i sierpniu, trzymam je na sesje i dlatego w wakacje głównie siedzę w domu lub udaję się do rodziny na parę dni. Dużo czytam, spędzam czas ze znajomymi, nadrabiam filmy.

4. Masz jakieś zwierzęta?
Nie.

5. Jakie jest Twoje ulubione danie?
Uwielbiam spaghetti.

6. Zabierasz książkę wszędzie ze sobą czy wolisz czytać w domu?
Zawsze mam ze sobą książkę, gdy gdzieś idę. Jeśli jadę na zajęcia, zabieram audiobooka i papierową pozycję, bo nigdy nie wiem, po co będzie mi wygodniej sięgnąć. Ale generalnie wolę czytać w domu.

7. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano do wyjścia?
Niewiele, umiem się spiąć i zebrać w kilkanaście minut.

8. Jaki jest Twój obowiązkowy punkt dnia?
Zrobienie listy rzeczy do zrobienia i wieczorne czytanie.

9. Lubisz mieć wszystko zaplanowane czy jesteś raczej roztrzepana?
Zdecydowanie wolę mieć zaplanowane, ale też nie jest tak, że planuję wszystko do przodu. Nie jestem w stanie przewidzieć tego, co wydarzy się za kilka dni, planuję zatem tylko najbliższą przyszłość.

10. Jaka jest Twoja ulubiona bajka?
Dzikie łabędzie Andersena z pisanych i Śpiąca królewna z animacji.

11. Co zawsze skutecznie poprawia Ci humor?
Nie ma reguły. Czasem wystarczy, że obejrzę coś śmiesznego lub z kimś pogadam, a czasem zwyczajnie muszę się wypłakać.

Ode mnie nie ma pytań, bo nie ma nominacji.

3 komentarze:

  1. Też lubię spaghetti, ale ostatnio chyba się nim przejadłam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, spaghetti mogłabym jeść co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię spaghetti i też wszystko planuję :)
    justboooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!