Animal Book Tag





PIES
zaufana książka, do której często wracasz
Chyba do serii Harry’ego Pottera. Lubię nie tylko książki, lecz także filmy.

KOT 
książka, w której bohater/ka chodzi własnymi ścieżkami i nie ma stałego towarzysza
Trudno mi powiedzieć, to pewnie byłby bohater samotnik, a takiego jakoś nie mogę skojarzyć w tej chwili.

ŻYRAFA 
książka, która dłużyła Ci się niemiłosiernie i chciałaś ją jak najszybciej skończyć
Są książki dobre, które mi się dłużą, i te bolą mnie najbardziej. Jedną z nich jest Opowieść o dwóch miastach Dickensa. Uwielbiam autora, ale akurat ta książka była dla mnie męcząca. Nie wiem czemu, ponieważ było w niej wiele ciekawych wątków.

SŁOŃ 
książka, którą przeczytałaś i ma ponad 500 stron
Ostatnio takich mam całkiem wiele. Jedną z nich jest właśnie wspomniana wyżej Opowieść, ale kwalifikują się też książki Martina – Gra o tron czy Starcie królów.

MYSZ 
najkrótsza książka jaką przeczytałaś
Nie licząc dziecięcych? Na pewno zbiory opowiadań Wiśniewskiego, niektóre z nich nie mają nawet stu stron.

SMOK 
twoja ulubiona książka, w której pojawiły się wątki fantastyczne
Znowu HP.

JAMNIK 
najdłuższa seria, którą przeczytałaś lub zaczęłaś czytać
Nie przepadam za seriami właśnie ze względu na ich długość oraz fakt, że między nimi często są dość długie odstępy czasowe i zapominam to, co było w poprzednich tomach. Najdłuższą jest chyba Harry Potter. Wydaje mi się, że siedem tomów to nie jest ani zbyt wiele, ani zbyt mało. Raczej w sam raz.

OSIOŁ 
książka, którą miałaś ochotę zostawić, ale ją doczytałaś i zakończenie Ci się podobało
Takich książek jest sporo. Jedną z nich jest Pillon i synowie. Nie tyle miałam chęć ją zostawić, co na początku nie mogłam się w nią wkręcić. Ale zakończenie, wyjaśnienie całej sytuacji zrobiło na mnie duże wrażenie.

TCHÓRZOFRETKA 
książka, której bohater/ka wydawała Ci się tchórzliwy i niezdecydowany
Nie wiem.

LEW
książka z bohaterem/bohaterką odważnym i nieustraszonym
Jorg z Rozbitego Imperium. To dopiero nieustraszony bohater!

OWCA 
książka, której bohater wzbudził u Ciebie współczucie
Bohaterowie książek opartych na faktach. Płakałam podczas czytania Mój mąż potwór.

KRET 
książka, po którą sięgnęłaś w ciemno, nie znając fabuły i autora
Nie sięgam po książki, nie znając wcześniej chociaż zarysu fabuły.

WILK 
książka przepełniona tajemniczością i grozą
Na przykład seria Złe dziewczyny nie umierają.

NIETOPERZ 
książka, przez którą zarwałaś noc
Alive. Żywi. To jedna z ostatnich, która sprawiła, że zarwałam noc.

DIABEŁ TASMAŃSKI
książka, która niemiłosiernie Cię irytowała i miałaś ochotę rzucić nią o ścianę
Co zaskakujące, jest kilka książek, w których fabuła była ok, ale bohaterowie sprawiali, że oceniałam je gorzej. Byli męczący, irytujący, przeidealizowani.

2 komentarze:

  1. ŚWietny tag! Harry Potter ponadczasowy i nieśmiertelny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też bardzo często pojawią się Harry Potter. On po prostu pasuje do tak wielu tematów, że ciężko i nim nie wspomnieć :)

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!