Podsumowanie roku



Ostatni dzień roku to idealny moment na podsumowania. Zazwyczaj nie podsumowuję miesięcy, poza serią filmową, ale pomyślałam, że może tym razem zrobię wyjątek i napiszę kilka słów o tym, co wydarzyło się na blogu w 2016 roku.

Po pierwsze kończyłam 2015 z liczbą 650 postów. Obecnie mam ich 1016, co oznacza, że w tym roku pisałam jeden post dziennie. Takie było moje postanowienie noworoczne i udało się w nim wytrwać. Nie było łatwo, często notki były po prostu czymś luźniejszym jak spisem cytatów czy tagiem. Niekiedy mnie to drażniło, bo nie chciałam, by zbyt często pojawiały się takie zapychacze, ale z drugiej strony praca i szkoła sprawiły, że nie zawsze miałam okazję do czytania i pisania recenzji.

Po drugie wprowadziłam nowy cykl – Miesiąc w filmach. Dzięki temu zmotywowałam się do oglądania czegoś nowego, ale też do nadrobienia filmów, które dawno chciałam zobaczyć, a nie było okazji.

Dość nieźle rozwinął się cykl Powtórka z Disneya. Recenzje były zróżnicowane – od starszych filmów, przez te wszystkim doskonale znane jak Piękna i Bestia czy Tarzan, po najnowsze animacje w tym Vaiana czy Księga Dżungli.

Miałam też okazję zostać ambasadorką książki Joanny Jax Narodziny gniewu. Moja opinia znalazła się na skrzydełku powieści. To pierwsze tego typu wyróżnienie dla mnie, więc jest mi niezmiernie miło.

Nowością były też posty serialowe. Od jakiegoś czasu dość mocno wciągnęłam się w oglądanie seriali i postanowiłam opisywać swoje wrażenia. Dzięki temu miałam motywację do dokończenia sezonu, bo często zdarzało się tak, że zostawały mi 3-4 odcinki i nie mogłam się rozstać z serialem, dlatego je odkładałam. 

Udało mi się też trafić do Ministerstwa Literatury na portalu Wywrota.pl, co niesamowicie mnie cieszy! 

To chyba najważniejsze z blogowych dokonań. W 2017 chciałabym kontynuować postanowienie jednego posta dziennie. Mam nadzieję, że podołam.

A z okazji zbliżającego się Nowego Roku chciałabym Wam życzyć samych dobrych lektur i przyjemnych historii, które wciągną Was od pierwszej strony!

3 komentarze:

  1. Gratuluję wszystkich sukcesów! Podziwiam za tak częste pisanie na blogu, ja pod tym względem zdecydowanie poległam. xD Nawet nie mogę sobie wyobrazić, że piszę jednego posta dziennie. Naprawdę... wow! ;D Trzymam kciuki, aby udało Ci się wytrwać w postanowieniu. Życzę Ci, aby 2017 był jeszcze piękniejszy, wspanialszy, pełen fantastycznych, zapadających w pamięć książek! No i udanego Sylwestra! xD
    Pozdrawiam cieplutko,
    zaczarrowana

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały rok za Tobą :)
    Mam nadzieję, czego życzę Ci z całego serducha, że 2017 będzie jeszcze lepszy, pełniejszy i równie owocny! I odrobiny spokoju, na dokładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo! Oby tak dalej ;)
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!