Konkurs z "Narodzinami gniewu"!



Mam dla Was konkurs. Do wygrania mam dwa egzemplarze powieści Narodziny gniewu.
Oto zadanie konkursowe:
Seria Joanny Jax nosi tytuł Zemsta i przebaczenie. Czym Ty kierujesz się w życiu częściej - zemstą czy przebaczeniem - i dlaczego? Uzasadnij w max. 3 zdaniach.
Każdy zobowiązany jest do podania przy swojej odpowiedzi adresu e-mail.


Regulamin konkursu
§1 Postanowienia ogólne
1. Organizatorem konkursu jest Agnieszka Deja, właścicielka bloga Książka od kuchni, zwana dalej Organizatorem.
2. Fundatorem nagród w konkursie jest Wydawnictwo Videograf.
4. Akcja konkursowa organizowana jest na blogu.
5. Udział w konkursie jest nieodpłatny.
6. Konkurs trwa od 29.12 do 2.01.2017 r. W wyjątkowych sytuacjach Organizator konkursu może przedłużyć lub przerwać trwanie konkursu, w określonym przez siebie zakresie, o czym poinformuje uczestników konkursu na stronie www.
§2 Uczestnicy
1. Uczestnikami konkursu mogą być:
  • osoby fizyczne zamieszkałe na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
2. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest akceptacja postanowień Regulaminu.
3. Przystępując do konkursu, Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail) na potrzeby konkursu. Osoby biorące udział w konkursach zgadzają się na publikację nazwy ich profilu (imienia oraz nazwiska) w przypadku wygranej.
4. Przystępując do Konkursu, Uczestnik potwierdza, że:
a) akceptuje postanowienia Regulaminu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w zakresie i w celach wskazanych w Regulaminie.
§3 Zasady konkursu
1. Aby wziąć udział w konkursie Uczestnik konkursu
a) musi rozwiązać zadanie konkursowe na blogu
b) nagrodę otrzymuje autor najciekawszego rozwiązania, wybrany przez Organizatora
c) Uczestnik musi stosować się do zaleceń wskazanych przez Organizatora konkursu
2. Każdy użytkownik jest uprawniony do jednej odpowiedzi
3. Warunkiem wzięcia pod uwagę Zgłoszenia jest zaprezentowanie rozwiązania w komentarzu pod konkursem na blogu
5. Konkurs przebiega następująco:
a) 29 grudnia od godz. 08.00 Uczestnicy mogą przesyłać Zgłoszenia,
b) należy przestrzegać wytycznych konkursowych, jedynie poprawnie nadesłane Zgłoszenia wezmą udział w losowaniu nagrody
c) najpóźniej w dniu 5 stycznia do godz. 12.00 zostaną ogłoszone wyniki konkursu.
5. Laureaci mają obowiązek zgłosić się po odbiór nagrody mailowo, pisząc na adres ksiazka-od-kuchni@wp.pl do dnia 10 stycznia do godz. 12.00.
6. W przypadku niezgłoszenia się do odbioru nagrody, Organizator wylosuje kolejne osoby, które przesłały poprawne Zgłoszenia i im przekaże nagrody.
§4 Nagrody
1. Nagrodami w konkursie są książki ufundowane przez wydawnictwo Videograf.
2. Wydawnictwo zobowiązuje się do wysłania nagrody zwycięzcom.
§5 Postanowienia końcowe
1. Dane osobowe Uczestników przetwarzane będą przy zachowaniu zasad określonych w ustawie o ochronie danych osobowych wyłącznie w celu przeprowadzenia Konkursu, w szczególności wyboru Laureatów i wydania nagród oraz weryfikowania prawdziwości danych.
2. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

24 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kieruję się w życiu częściej przebaczeniem.Przebaczenie oznacza wolność od gniewu i agresywnych myśli,jest ono uzdrowicielem naszego serca od zadanych ran i cierpienia,jednocześnie nadmienię ,że przebaczyć,nie znaczy zapomnieć.Myślę,że kontynuowanie myśli o zemście, może zrujnować nasze życie.

    sabka-sabka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie potrafię jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ kieruję się tym, co w danym momencie dyktuje mi serce i rozum. Staram się przebaczać - i w większości przypadków tak właśnie się dzieje. Ale czasem muszę się zemścić - tylko to nie jest jakaś tam wielka zemsta - po prostu robię jakiegoś małego psikusa, tak aby w żaden poważny sposób ta osoba nie ucierpiała, bo prawdziwa zemsta do niczego dobrego nie prowadzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życie jest za krótkie by je sobie zmarnować szukając zemsty! Mam jednak świadomość tego,ze sa krzywdy,których się nie wykaże z pamięci i nie zapomni.Mysle,ze ja jednak nie szukalabym zemsty,Ale nie wiem czy bym wyznaczyła.Na pewno staralabym się wymazać z pamięci krzywdę i osobę, która mnie skrzywdził.
    jolunia559@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Życie jest za krótkie by je sobie zmarnować szukając zemsty! Mam jednak świadomość tego,ze sa krzywdy,których się nie wykaże z pamięci i nie zapomni.Mysle,ze ja jednak nie szukalabym zemsty,Ale nie wiem czy bym wyznaczyła.Na pewno staralabym się wymazać z pamięci krzywdę i osobę, która mnie skrzywdził.
    jolunia559@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Życie jest za krótkie by je sobie zmarnować szukając zemsty! Mam jednak świadomość tego,ze sa krzywdy,których się nie wykaże z pamięci i nie zapomni.Mysle,ze ja jednak nie szukalabym zemsty,Ale nie wiem czy bym wyznaczyła.Na pewno staralabym się wymazać z pamięci krzywdę i osobę, która mnie skrzywdził.
    jolunia559@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko zależy od sytuacji jednak nie będę pisała, ze kieruję się tylko przebaczeniem bo i tak często się zdarza i z wiekiem dorośleję, mądrzeje ( mam nadzieje) i szukam przyczyny postępowania kogoś w dany sposób jednak z natury jestem mściwa i jak ktoś zaszedł mi za skórę to musiał odczuć na własnej skórze moją złość.
    daga800@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdy byłam nastolatką wydawało mi się, że jestem najważniejszą osobą w świecie i wszyscy muszą oddawać mi swoje uznanie. Tak jakbym to ja z milionów ludzi na świecie była wyjątkowa. A gdy tylko usłyszałam niemiłe słowo na swój temat już dobrze wiedziałam jak się zemścić. Do nielubianych koleżanek pisałam w imieniu największych przystojniaków, a gdy już udało mi się je namówić choćby na spracer to bezczelnie je wystawiałam. Myślałam, że zemsta jest słodka, ale jej prawdziwy gorzki smak poznałam kilka lat później.
    Dziś mając już spory bagaż doświaczeń i będąc już dorosłą kobietą kieruję się w życiu wyłącznie przebaczeniem. Nawet gdy ktoś boleśnie mnie zrani długo nie żywię urazy. Staram się zrozumieć tę osobę i co najważniejsze podsunąć jej rozwiązanie do naprawienia zgorzkniałego zachowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. W życiu staram się kierować przebaczeniem. Dlaczego? Paradoksalnie, to dużo prostsze od zemsty. Zemsta ssie, zemsta wymaga Twojego zaangażowania, a także pociąga za sobą kolejna zemstę. Przynosi zaspokojenie tylko na moment, potem czujesz pustkę, którą musisz zapełnić kolejnym złym uczynkiem. Natomiast przebaczenie, jak trudno go udzielić. Jak trudno jest zapomnieć o tym, co nas boli. Ale jednocześnie jest to tylko jeden mały gest. Niewiele nas kosztuje, jeśli tylko mamy wolę przebaczyć. A za to ile daje - wolność, szczęście, spokojne sumienie. Dlatego wybieram przebaczenie. Może też dlatego, że wybrałam Jezusa? A on mówi, że zawsze lepiej jest wybaczyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o mailu: kaleksandra@onet.pl

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najczęściej kieruję się przebaczeniem bo uważam, że życie jest za krótkie by tracić czas i cenne minuty życia na jakąś zemstę.
    Każdy człowiek, bez względu na to co zrobił zasługuje na drugą szansę - jeśli jest mądry i się uczy na błędach to trzeciego błędu nie popełni a jak popełni tzn że jest za głupi by w ogóle tracić na niego czas.
    Zemsta niekiedy zajmuje nam tak dużo czasu, że zanim się rozejrzymy okazuje się że zmarnowaliśmy całe życie na nią - więc lepiej przebaczyć, zapomnieć i cieszyć się własnym życiem :)


    mój mail: 89adrian89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słowo "zemsta" kojarzy mi się z przemocą i bezwzględnością, brzmi bardzo złowrogo. Jeszcze nigdy nie musiałam się nią w życiu kierować i mam nadzieję, że tak pozostanie. Podążanie ścieżką zemsty może spowodować więcej szkód w nas samych, w naszym człowieczeństwie, niż rany zadane wrogowi, dlatego też ludzie powinni kierować się przebaczeniem.

    Monika Niedźwiedź
    monikers_k@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Z natury nie jestem osobą mściwą, zemsta jest dla mnie zjawiskiem obcym. Wiem, że są rzeczy które ciężko wybaczyć - kiedy ktoś nas naprawdę skrzywdzi, ciężko jest zdobyć się na przebaczenie. Uważam jednak że lepiej jest próbować zapomnieć, w ostateczności zerwać czy ograniczyć kontakt, zamiast zniżać się do poziomu naszego "przeciwnika" i się na nim mścić.

    rastamlasta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. W życiu kieruję się przebaczeniem, ale nie zawsze wiąże się to z zapomnieniem. Ludziom należy wybaczać ich krzywdy, każdy na to zasługuje i każdy by tego chciał. Nie można jednak zapomnieć tego co nam zrobili.

    Emilia Buko
    emila.buko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Częściej kieruję się przebaczeniem, dlatego że uważam, że niewybaczone sprawy i chęć zemsty, rozpamiętywanie zła, szkodzi głównie mnie samej. Lepiej iść dalej, bez żalu nad przeszłością, porzucić smutek i cieszyć się życiem, stawiając na te osoby, które nigdy nas nie zawiodły.
    saszka234@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno lepiej byłoby napisać, że kieruje się przebaczeniem, ale czy tak jest naprawdę? Nie wiem- być może po części. Na pewno przebaczam małe przewinienia, sprawy bez znaczenia, nie mające większej wagi. Co innego w sytuacji gdy ktoś naprawdę zalezie mi za skórę, wtedy nie zapominam, nie przebaczam a raczej ignoruję i odcinam się od tej znajomości grubą kreską. A co do zemsty to nie jestem mściwa nie lubię nikomu źle życzyć. Za to wierzę w karmę :)
    karolinawozniak589@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zemstą na pewno nie. I choć kierować się przebaczeniem w życiu nie zawsze jest łatwo, bo krzywdy których doznajemy od innych mogą być drobne i znacznie poważniejsze. To jednak w myśl pewnego zapisu z Biblii nakazującego wybaczać bliźnim choćby zgrzeszyli 77 razy w ciągu dnia, staram się jak mogę.

    e-mail: marcinkannenberg85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem czy potrafiłabym wybaczyć komuś kto przyczyniłby się do straty bliskiej mi osoby (śmierć). W pozostałych przypadkach staram się to robić całe swoje życie. W końcu rzeczą ludzką jest błądzić, a to że znajdziemy w sobie siłę by przebaczyć czyni nas silniejszymi.

    e-mail: goliat11@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. W moim życiu zdecydowanie częściej kieruję się jednak przebaczeniem. Po pierwsze pomimo tego, że moje życie nie było dotąd usłane różami, to jednak nie uważam, by ktokolwiek zrobił mi taką krzywdę, abym pałała w stosunku do niego żądzą zemsty. A po drugie mścić się to robić krzywdę samemu sobie, pielęgnować w sobie negatywne emocje, które zatruwają nas od środka oraz "fiksować się" na tym, aby komuś dopiec, co może doprowadzić do tego, że przeoczymy moment i coś pięknego nas ominie, a tracić okazji na fantastyczne przeżycia przez jakiegoś niefajnego człowieka nie zamierzam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepraszam, nigdzie nie widzę wyników. Czy już były?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rówież dołączam do ppytania

      Usuń
    2. Myślę, że jeśli w regulaminie jest, że wyniki najpóźniej 5 stycznia, to pewnie w tym okresie trzeba ich szukać na blogu, prawda?
      http://ksiazka-od-kuchni.blogspot.com/2017/01/wyniki-konkursu-z-narodzinami-gniewu.html

      Usuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!