Konkurs

Mam dla Was konkurs z książką!
By wziąć udział należy podać odpowiedź na pytanie: Której książki z Twojej domowej biblioteczki strzegłaby strażniczka i dlaczego akurat tej?
Maksymalnie 3 zdania, inne odpowiedzi nie będą brane pod uwagę.


Regulamin konkursu
§1 Postanowienia ogólne
1. Organizatorem konkursu jest Agnieszka Deja, właścicielka bloga Książka od kuchni, zwana dalej Organizatorem.
2. Fundatorem nagród w konkursie jest Organizator.
4. Akcja konkursowa organizowana jest na blogu Książka od kuchni.
5. Udział w konkursie jest nieodpłatny.
6. Konkurs trwa od 09.1 do 13.11.2016 r. W wyjątkowych sytuacjach Organizator konkursu może przedłużyć lub przerwać trwanie konkursu, w określonym przez siebie zakresie, o czym poinformuje uczestników konkursu na stronie www.
§2 Uczestnicy
1. Uczestnikami konkursu mogą być:
  • osoby fizyczne zamieszkałe na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
2. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest akceptacja postanowień Regulaminu.
3. Przystępując do konkursu, Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail) na potrzeby konkursu. Osoby biorące udział w konkursach zgadzają się na publikację nazwy ich profilu (imienia oraz nazwiska) w przypadku wygranej.
4. Przystępując do Konkursu, Uczestnik potwierdza, że:
a) akceptuje postanowienia Regulaminu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w zakresie i w celach wskazanych w Regulaminie.
§3 Zasady konkursu
1. Aby wziąć udział w konkursie Uczestnik konkursu
a) musi rozwiązać zadanie konkursowe na blogu 
b) nagrodę otrzymuje autor najciekawszego rozwiązania, wybrany przez Organizatora
c) Uczestnik musi stosować się do zaleceń wskazanych przez Organizatora konkursu
2. Każdy użytkownik jest uprawniony do jednej odpowiedzi
3. Warunkiem wzięcia pod uwagę Zgłoszenia jest zaprezentowanie rozwiązania w komentarzu pod konkursem na blogu
5. Konkurs przebiega następująco:
a) 9 listopada od godz. 08.00 Uczestnicy mogą przesyłać Zgłoszenia,
b) należy przestrzegać wytycznych konkursowych, jedynie poprawnie nadesłane Zgłoszenia wezmą udział w losowaniu nagrody
c) najpóźniej w dniu 15 listopada do godz. 12.00 zostaną ogłoszone wyniki konkursu.
5. Laureat ma obowiązek zgłosić się po odbiór nagrody mailowo, pisząc na adres ksiazka-od-kuchni@wp.pl do dnia 19 listopada do godz. 12.00.
6. W przypadku niezgłoszenia się do odbioru nagrody, Organizator wylosuje kolejne osoby, które przesłały poprawne Zgłoszenia i im przekaże nagrody.
§4 Nagrody
1. Nagrodami w konkursie jest książka "Strażniczka"
2. Każdy konkurs będzie posiadał informacje na temat nagrody, o którą walczą Uczestnicy.
3. Nagrody wysyłane są listem zwykłym do miesiąca po otrzymaniu adresu Uczestnika. Organizator nie odpowiada za zagubione przez pocztę przesyłki.
§5 Postanowienia końcowe
1. Dane osobowe Uczestników przetwarzane będą przy zachowaniu zasad określonych w ustawie o ochronie danych osobowych wyłącznie w celu przeprowadzenia Konkursu, w szczególności wyboru Laureatów i wydania nagród oraz weryfikowania prawdziwości danych.
2. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

16 komentarzy:

  1. Strażniczka strzegłaby mojej książki pt " Zanim się pojawiłeś " ponieważ opowiada o prawdziwej miłości. Pilnowałaby jej dokładnie gdyż obecnie na świecie coraz mniej jest prawdziwego uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim przypadku byłaby to książka "Chata" Younga. Po pierwsze dlatego, że jest to prezent od bardzo wyjątkowej osoby. A po drugie, znacznie bardziej istotne, to książka, która zmienia życie, wywraca w głowie do góry nogami i zaprowadza nowy porządek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Strażniczka strzegłaby Baśniarza. Bo tylko on widział na dnie morza leżące słowa, tysiące słów, wraki zdań, pytania i odpowiedzi, które nigdy nie dotarły do celu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Strażniczka musiałaby strzec,,IGŁA"-Ken Follett,książka, zdobyta i wystana w kolejce,w czasach PRL,gdzie zdobycie książki graniczyło z cudem.

    lubię i udostępniam na fb;https://www.facebook.com/ksiazkaodkuchni/posts/961879900590832

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Strażniczka strzegłaby moją piękną i wspaniałą ilustrowaną wersję książki "Harry Potter i Kamień Filozoficzny" a już nie długo dołączy do niej druga część "Harry Potter i Komnata Tajemnic" :)
    Dlaczego tej? Po tym jak mąż stwierdził: Nie potrzebujesz tych książek. To sa te same co już masz tylko w innym wydaniu, musiałam walczyć o nie jak lwica :) Udało sie i sa to jedne z najcenniejszych ksiażek w moich zbiorach. Jestem dumna, że udało mi się przekona męża jakie to dla mnie ważne aby ta własnie nowo wydana seria o przygodach Harry'ego Pottera znalazła sie w moim posiadaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Strażniczka strzegłaby książki a właściwie całej serii "Ani z Zielonego Wzgórza". Jest ona skarbem przekazanym z rąk matki. Skardła moje serce w wieku 14 lat, tak jak jej kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo trudne pytanie. Ja uwielbiam wszystkie moje książki. Nie mniej jednak strażniczka musiała by strzec "Ognista" i "Niewidzialna" Te dwie książki wiele dla mnie znaczą.
    Od tych dwóch książek zaczęła się moja przygoda z czytaniem. "Niewidzialna" złamała moją wewnętrzną niechęć do czytania. I uwierzyć, że kupiłam ją w biedronce ponieważ spodobała mi się okładka. Jednak gdyby nie one była bym zapewne cały czas pustym człowiekiem. Jednak dzięki nim stałam się bogatsza o nowe życia, nowe światy i nową wiedzę. Ognista i Niewidzialna autorstwa Sophie Jordan są moim nowym początkiem. Dlatego strażniczka powinna je strzec jak oka w głowie.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie strażniczka strzegłaby "Czerwieni rubinu", no bo wiesz, to kamień szlachetny i że potrzeba strażniczki, by go upilnować... Tak, zepsuję każdy żart... :(

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie strzeżoną książką byłaby Biblia. Z kilku ważnych powodów: Biblię kupiłam jako pierwszą książkę z moim mężem, zawiera wiele historii, które można czytać na nowo, jest księgą o największej miłości i drogowskazem dla wielu pokoleń.

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. W mojej domowej biblioteczce jest tylko jedna książka, której mogłaby strzec "Strażniczka". Tą książką jest oczywiście "Królestwo czarnego łabędzia" - pierwsza część cyklu. Ta książka powinna być nie tylko strzeżona przez "Strażniczkę" ale również przez nią polecana i zachwalana. A to dlatego, że te dwie książki tworzą całość. Uzupełniają się i dopełniają. Jedna bez drugiej niewiele jest warta, bo nie zaspakaja w pełni czytelniczego głodu każdego książkoholika o losach Garet James. Jestem przekonana, że w mojej biblioteczce znajdzie się miejsce dla "Strażniczki", by mogła ona w pełni wywiązać się ze swojej roli wobec "Królestwa czarnego łabędzia".

    OdpowiedzUsuń
  13. "Strażniczka" strzegłaby mojej trylogii czasu :)
    Ponieważ doszły do mnie plotki, że pewien złodziejski troll książek, łasi się na książkowe Białe Kruki.

    Strażniczka będzie już wiedziała jak go skutecznie oduczyć złodziejstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że w mojej biblioteczce strażniczka najlepiej sprawdziłaby się przy pilnowaniu "Złodziejki książek" - raczej oczywisty wybór. Ta powieść Markusa Zusaka jest moją największą z perełek, gdyż żadna inna historia, nie odnosząc się nawet do tematyki, nie wywołała we mnie tak silnych oraz niepowtarzalnych emocji jak ta, jedna cegiełka. Ponadto, nigdy nie wiadomo, czego można się spodziewać po takiej złodziejce, a zatem.. strzeżonego Pan Bóg strzeże, jak głoszą ludowe porzekadła. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Strażniczka strzegłaby całej mojej biblioteczki a szczególnie książki Kasi Michalak które wzruszają mnie do łez.

    OdpowiedzUsuń
  16. Strażniczka strzegłaby "Shantaram" i "Cień góry" - bardzo wartościowe książeczki i mają dla mnie wartość sentymentalną :)

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!