Space Book Tag


Dziś tag znaleziony w sieci. Ciekawa jestem, jak Wy byście odpowiedzieli!
SŁOŃCE – książka z gorącym bohaterem/bohaterką
Uznajmy, że seria Rozbite Imperium i Jorg, bo on jest... w gorącej wodzie kąpany. Porywczy i niebezpieczny. Tak samo jak Darrow z serii Red Rising. Obaj są typami bohaterów, którzy najpierw działają, potem myślą. Jeśli chodzi o „gorących” bohaterów w sensie fizycznym... Trudno mi powiedzieć. Chyba zawsze podobał mi się najbardziej Q od Greena, ale to taki typowy facet, bez jakichś fajerwerków.

MERKURY – mała, lecz dobra książka
Mam mało małych książek, ale gdybym miała decydować... Chyba Paradoks Marionetki: Sprawa Klary B. To zaledwie 270 stron lektury, więc uznajmy, że tu pasuje.

WENUS – książka z dobrą główną bohaterką
Zdecydowanie Panika. Bohaterka mnie nie męczyła, była interesująca i sama historia też wciągająca.

ZIEMIA – dość duża, ale przyjemna
Dużych książek mam naprawdę dużo! Więc trudno będzie wybrać jedną. Chyba pasowałyby tu Bracia Hioba albo Królowie Przeklęci. Obie w klimatach historycznych, dobrze się czyta, uwielbiam tego typu lektury.

MARS – książka bliska Twojemu sercu
Mam kilka takich książek, które są mi bliskie, bo przeczytałam je w odpowiednim momencie albo dlatego, że dały początek mojej pasji czytelniczej. Wśród nich są: Kod da Vinci, Samotność w Sieci, seria HP, Siedem wiedźm dla Arymana i Na srebrnym globie.

JOWISZ – największa cegła w twojej biblioteczce
Kiedyś robiłam zestawienie kilku największych książek w mojej domowej bibliotece. Oto ono: KLIK

SATURN – książka nie z tej Ziemi
Z wątkiem nie z tej Ziemi to na pewno W ramionach gwiazd, a jeśli chodzi o książkę, która jest tak świetna, że można ją uznać za taką... Hmm. Idź i czekaj mrozów. Bardzo dobra lektura osadzona w rodzimych realiach.

URAN – niezła książka z niebieską okładką
Gwiazd naszych wina.

NEPTUN – najdłuższa seria z całej kolekcji
Chyba Seria Niefortunnych Zdarzeń. Niestety, nie mam wszystkich tomów.

6 komentarzy:

Daj znać, co sądzisz o wpisie!