Liebster Blog Awards



Liebster Blog Awards od Alicji z bloga www.zawszeszczerze100.blogspot.com.

1.                  Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
Baśnie Andersena. Szczególnie Dzikie łabędzie.
2.                  Ulubiona firma czekolady?
Chyba Milka, bo mają wiele ciekawych smaków, które mi odpowiadają. Ostatnio zakochałam się w ich czekoladzie Oreo.
3.                  Jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem?
Tak w ogóle? To pewnie w gimnazjum pierwszy blog, jakieś opowiadanie w sieci. Były też inne blogi, pamiętniki, strony klasy. A jeśli chodzi o Książkę od kuchni – to był zupełny przypadek. Urodziłam się w czasach, gdy blogi kojarzone były głównie z opowiadaniami i pamiętnikami internetowymi, nigdy bym nie pomyślała, że mogą też być takie, które pokazują pasję, są niczym strony internetowe o konkretnej dziedzinie. Pomysł podsunęła mi jedna z administratorek portalu nakanapie.pl, gdzie wstawiałam pierwsze recenzje. I jakoś tak siedzę w tym już cztery lata.
4.                  Jak godzisz blogowanie z innymi obowiązkami?
Bardzo prosto – umiem organizować czas. Owszem, czasem to nie wychodzi, ale jednak. Od kiedy więcej pracuję i mam więcej obowiązków, staram się planować posty i wykorzystywać każdą wolną chwilę na czytanie czy słuchanie. Mam specjalne kartki na każdy miesiąc, gdzie zapisuję, kiedy ma się pojawić jaka recenzja i w 90% to działa.
5.                  Gdybyś mógł/mogła porozmawiać z jednym bohaterem literackim to był by to...?
Panna Marple. Ta kobieta naprawdę mnie fascynuje!
6.                  Jak bardzo cenisz sobie umiejętność czytania?
Nie rozumiem pytania. Może dlatego, że od kiedy sięgam pamięcią, potrafię czytać.
7.                  Do jakiej powieści chciałbyś/chciałabyś się przenieść? 
Pewnie nikogo nie zaskoczę – do Harry’ego Pottera. Chciałabym poznać Hogwart i jego tajemnice, nauczyć się rzucać zaklęcia i latać na miotle.
8.                  Super moc, którą chciałbyś/chciałabyś posiąść?
Czytanie w myślach.
9.                  Ulubiony napój gorący?
Herbata z cytryną.
10.              Jak wyglądałyby twoje wymarzone święta Bożego Narodzenia?
Dużo spokoju, odpoczynku, dobre filmy i dobre jedzenie, które w ogóle nie kojarzy mi się ze świętami.
11.              Ile książek  średnio jesteś w stanie przeczytać w ciągu miesiąca?
Teraz chyba niewiele, kiedyś około 22. Teraz pewnie w granicach 12.

Moje pytania:
1. Najładniejsza wg Ciebie okładka książki.
2. Serie czy pojedyncze tytuły?
3. Najdłuższy tytuł książki.
4. Pokaż największe ze swoich książek – rozmiarem lub liczbą stron.
5. Narracja pierwszoosobowa czy trzecioosobowa? Dlaczego?
6. Wady czytania.
7. Gdybyś mógł umówić się z dowolnym autorem książek na kawę, kto by to był?
8. Możesz wybrać trzy dowolne książki, które dostaniesz na urodziny. Co wybierzesz?
9. Gdybyś mógł zdecydować, która z książek zostanie sfilmowana, co by to było?
10. Czy zdarzyło się, że któraś z książek ulubionego autora cię rozczarowała?
11. Wolisz wypożyczać czy kupować książki?

Nominacje:
kultusarnie.blogspot.com
krzywerecenzje.blogspot.com
isabelczyta.blogspot.com
ksiazkowy-wolontariat.blogspot.com
97books.blogspot.com
przykawiepisane.blogspot.com
ksiazkiwpiekle.blogspot.com
turkusowa-sowa.blogspot.com
moment-for-book.blogspot.com
ksiazkoholiczka-nadeine.blogspot.com
kociara-mojepasje.blogspot.com

5 komentarzy:

  1. Chyba bardzo dużo osób zaczynało z blogiem na onecie. Ja pamietam pierwsze opowiadanie zamieszczone w internecie - straszne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Milka i jej niebagatelne smaki <3 Przeniesienie się do Harry'ego Pottera mogłoby być ciekawe. Jaki dom by ci najbardziej odpowiadał?

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham Milke i właśnie zjadłam tę Oreo ;)
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!