Witaj szkoło - book tag






Tag ze strony Stacja Książka.
1. Plecak – książka, która była za ciężka
W temacie ciężka była na pewno Mój mąż potwór. Bardzo mnie poruszyła, nie była to lektura, przez którą można ot tak przebrnąć. Naprawdę zmusza do myślenia i refleksji. Dobrze, że są takie książki.

2. Tablica – książka, którą mógłbyś równie dobrze wymazać z pamięci
Chyba Lilith. Nastawiłam się na kawał dobrej fantastyki z ciekawym wątkiem, który mnie porwie. A dostałam... powieść młodzieńczych problemach z penisem i bohaterce, do której ślinią się faceci w każdym wieku.
 
3. Lekcja w-fu – książka, przez którą trudno było przebrnąć
Ostatnio przez Dziecko Odyna, głównie z powodu dość powolnie toczącej się akcji. Trochę dłużyła mi się ta książka, a momentami była zagubiona.

4. Lektura – lektura, której nie przeczytałeś
W ogóle? Jest takich masa! A takiej, której nie skończyłam? Na pewno – co dziwne, bo uwielbiam autora – Zwodniczy punkt.

5. Zły belfer – książka, do której nie chcesz wracać
Raczej nie wracam do książek, no poza kilkoma wyjątkami. Taka, którą bym odłożyła na półkę i więcej na nią nie spojrzałam to na pewno wymienione w trzech pytaniach wyżej.

6. Przerwa – książka, która sprawiła, że się zrelaksowałeś
Ostatnio chyba Infekcja. Wiem, że to dziwnie brzmi, ale uwielbiam książki, filmy i seriale z motywem zombie, bardzo mnie relaksują i odstresowują, poprawiają humor i sprawiają, że lepiej się czuje. Na dodatek Infekcja była naprawdę dobrze napisana, a akcja rozgrywała się w Warszawie. Doskonale się to czytało.

7. Zakochana para – książka z miłością w tle
A która nie ma takiego wątku, co? Z ostatnio przeczytanych: Zanim się pojawiłeś, Kiedy odszedłeś, Przepisy na miłość i zbrodnię. Te chyba mają bardzo silne wątki miłosne, ale są przecież i takie książki, w których jedynie się wspomina o tym.

3 komentarze:

  1. Świetne odpowiedzi! Zwodniczy punkt jest teraz lekturą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, dawno uciekłam ze szkoły, to lektura w sensie książka 😉

      Usuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!