Konkursy urodzinowe



Dziś mija dokładnie 4 lata od założenia bloga, dlatego postanowiłam, że zorganizuję konkursy, w których do wygrania będą książki, byście mogli ten dzień świętować ze mną! Mam dla Was cztery zabawy na blogu, cztery na Facebooku i jeden na Instagramie.

Konkurs
1. Regulamin - klik
2. By wziąć udział w konkursie należy odpowiedzieć na jedno z czterech zadań, podać imię/nick i numer zadania, na które odpowiadacie, i czekać cierpliwie na zakończenie zabawy.
3. Każdy może odpowiedzieć tylko na jedno z pytań.
4. Czas: 6.06-10.08.
5. Zwycięzca ma obowiązek skontaktować się ze mną w czasie określonym w regulaminie.
6. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu lub zadań konkursowych, usuwania odpowiedzi bez wymaganych rzeczy oraz tych niespełniających wymogów konkretnego zadania.

7. Zadania i nagrody:

A. W maksymalnie trzech zdaniach opisz, w której krainie książkowej chciałbyś mieszkać i dlaczego.
B. W maksymalnie trzech zdaniach napisz, dlaczego lubisz czytać erotyki.
C. Napisz w trzech zdaniach, która pora roku według Ciebie jest najlepsza na czytanie.
D. Opisz w maksymalnie trzech zdaniach książkę, która wpadła w Twoje ręce przypadkiem, a stała się jedną z ulubionych.

Każdy może odpowiedzieć tylko na jedno zadanie. Wygrywa po jednej osobie z zadania. Powodzenia!

25 komentarzy:

  1. Małgorzata Heimel
    Zadanie A
    Chcialabym zamieszkac w krainie dobroci i szczescia.Tam gdzie ludzie szanuja ludzi i dbają o zwierzeta.Gdzie jest dostep do najwieksze biblioteki świata a szelest banknota nie jest najwazniejszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię czytać erotyki ponieważ pobudzają naszą wyobraźnie i fantazje. Erotyki są odskocznią od życia codziennego,wzbogacają nasze doznania i uczucia.
    Moje imię Patrycja, zadanie B

    OdpowiedzUsuń
  3. zuzu, odpowiedź na pytanie C

    Moim zdaniem najprzyjemniej czyta się zimą, kiedy to możemy ubrać się w cieplutki sweter, zaparzyć pyszną herbatkę i przykryć się mięciutkim kocem. Wtedy czas płynie naszym własnym tempem i możemy się spokojnie delektować lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczaki! Fajny konkurs, aczkolwiek te książki jakoś nie bardzo mi wchodzą. Ale polecam walczyć o punkt A, książka jest świetna! I życzę sto lat, kolejnych czterech i więcej zaczytanych dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klaudia, A.
    Moim marzeniem jest chociaż na chwilę znaleźć się w szkole Hogwartu. Mimo 21 lat na karku nadal się śmieję że mój list gdzieś się zagubił, albo sowa zdechła po drodze :D Chciałabym przeżyć te cudowne przygody z Harrym, mogłabym być drugą Hermioną (oprócz ślubu z Ronem :D) a tak na serio uwielbiam latające miotły, eliksiry, przejażdzki na smoku, jednorożce i całą rodzinę Weasley'ów !

    OdpowiedzUsuń
  6. Izabela Szymańska odpowiedź A
    Do jakiej krainy książkowej bym się wybrała?
    Oczywiście wybieram opowieść Percy Jakson'a i wejście do krainy Hadesa gdzie mroczne sekrety nigdy się nie kończą. Podróż i spotkanie mitycznych greckich bogów byłoby czymś niesamowitym a zarazem bardzo niebezpiecznym gdyż z Hadesu trudno byłoby się wydostać.
    Chciałabym zobaczyć 3 ważne miejsca: Elizjum tzw Pola Elizejskie -  gdzie "zamieszkiwały" prawe dusze i żyły w wiecznym dobrze;
    Ereb - tam duszę, które były dobre i po części złe;
    Tartar - było miejscem wiecznego cierpienia.
    Byłaby to niezwykła podróż do miejsca gdzie nie ma łatwego życia ciągle się coś dzieje, gwarantowana walka do końca, i siła nie poddawania się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrycja Fornal, odpowiedz na pytanie B ;)

    Lubię czytać książki erotyczne, ponieważ lektura ta dużo mi daje, sprawia, że zaczyna działać wyobraźnia erotyczna i tworza się rozne fantazje, takie książki burzą takze rutyne, odkrywają ukryte pragnienia bo przecież niejednokrotnie mozna utożsamic się z bohaterem literackim,
    Pozwalają równiez wyleczyć się z nieśmiałości, dodają odwagi.
    literatura erotyczna jest doskonałym sposobem na oderwanie się od szarej rzeczywistości. Dzięki niej mogę skutecznie zapomnieć o otaczającym mnie świecie, bo kiedy oddaję się takiej literaturze, świat wokół mnie po prostu nie istnieje, jestem tylko ja, przygaszone światło, lampka wina i moja książka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego co najlepsze co okazji 4 lat :) To naprawdę wielki szmat czasu :) Życze powodzenia konkursowiczom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Izabela, odpowiedź na zadanie A

    Chciałabym zamieszkać w krainie z książki "W krainie kolibrów" - w świecie nieznanym, odległym, ale jakże barwnym, zapierającym dech w piersiach i poruszającym wyobraźnię. Ten wykreowany świat Sofii Caspari pochłonął mnie bez reszty, porwał i oczarował. Z wielką przyjemnością przepadłam w dzikiej i upalnej Argentynie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedź na pytanie A.Moje imię to Aleksandra.
    Nie będę oryginalna.To oczywiste,że chciałabym znaleźć się w Hogwarcie.Chyba każdy marzył lub nadal marzy o przeniesieniu się w świat magii.Bardzo chciałabym poznać bohaterów m.in. Hermionę i Rona.Jednak chyba najbardziej uwielbiam Bellatrix.Ma ona coś w sobie i bardzo ją lubię.Chciałabym uczestniczyć lub chociaż oglądać Turniej Trójmagiczny i grać w Quidditcha.Uczestniczyć w przygodach z trójką przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zadanie B
    Powiem krótko, zaczęłam czytać erotyki by jako nastolatka dowiedzieć się czegoś więcej i już z nimi zostałam. Są odskocznią od codzienności, pobudzają zmysły i uruchomiają fantazję- nie ukrywajmy, że nasi partnerzy mają z tego korzyści ;)A po za tym fajnie widzieć minę znajomych kiedy widzą grzeczną, poukładaną, zapracowaną kujoneczkę z "niegrzeczną" książką.

    Zapraszam na nieperfekcyjna-panienka.blogspot.com- właśnie organizuję pierwszy Book Tour ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako artystkam
    Zadanie B

    Uwielbiam w erotykach ten dreszcz emocji, te ciarki przeszywające moje ciało podczas opisów, dialogów, historii. Czytając, marzę aby samemu w często otaczającej szarej rzeczywistości, móc przeżyć piękna przygodę miłosną. Erotyka to dla mnie poryw zmysłów, obnażenie duszy, nierzeczywisty , niebiański i rozkoszny świat między dwojgiem ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedź na zadanie A.
    Oto przede mną rozpościerają się równiny Valinoru, porośnięte bujnymi lasami i łąkami, za mną zaś piętrzą się góry, z Taniquetilem, na którym zdaje się wspierać rozgwieżdżone niebo.
    Czy jest coś piękniejszego i bardziej czarownego niż Błogosławiona Kraina, Najdalszy Zachód, gdzie elfowie odpływają, znużeni Śródziemiem? To miejsce inspiracji, łączące w sobie mądrość wieków, piękno natury i kreatywność myśli tych, którzy tu mieszkają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zadanie D.
    W serialu "Lost" zakochana byłam, więc literaturę w nim zawartą skrzętnie sprawdziłam, a tam jedna książka szczególnie mnie zachwyciła, bo bardzo treściwa, acz bardzo cieniutka była! Tą powieścią są "Myszy i ludzie", emocje z niej płynące zapamiętałam na dłużej, bo przypadek sprawił, że ją przeczytałam, że na dłużej, na zawsze już ze mną została! Bardzo chciałabym ją każdemu polecić, bo potrafi w duszy niezły ogień wzniecić, nie bądźcie jak ja wtedy - ignorantami i nie kierujcie się jej pozorami!
    Marysia Wójcik

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako Joanna Fiszer
    Odp. na pytanie 4
    Przez przypadek wpadła mi w ręce książka :Jeden dzień", którą właśnie czytam. Jestem nią po prostu zafascynowana. Opisane są w niej losy dwójki bohaterów, ale tylko jeden dzień w roku, ten sam przez 20 lat. To zmusza do zastanowienia nad tym co ja będę robić za rok, gdzie i z kim będę, co będzie się działo z moimi bliskimi. Jestem w trakcie więc nie wiem jakie będzie zakończenie, póki co ciężko jest się od niej oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako Natalia Świętonowska, a to odpowiedź na pytanie do zadania C
    Moim zdaniem najlepszą porą roku na czytanie jest zima. Można wtedy siedzieć w fotelu, w najcieplejszym swetrze jaki mamy oraz z kubkiem gorącej herbaty lub czekolady w ręce. Atmosfera wydaje się być wtedy bardzo "magiczna" i (przynajmniej mnie) bardzo to sprzyja czytaniu i wczuwaniu się w historię zapisaną na kartach książki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedź do zadania D. Książka która wpadła w moje ręce całkowitym przypadkiem to "Cień Wiatru" Carlosa Ruiza Zafona. Książkę tą dostała moja siostra a urodziny. Kiedyś z nudów zaczęłam ją czytać, była taka inna, przyciągała wzrok. Zaczęłam ją wprost pochłaniać, przewidując co będzie dalej, zawsze nietrafnie. Autor potrafił tak zaskoczyć, tak pokierować akcją, że aż drżało serce. Zdecydowanie polecam tę książkę, jest to moja NAJUKOCHAŃSZA a nie jedna z ulubiOnych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anna SZczurek zadanie D
    Będąc w szkole podstowej na praktykach podczas studiów (polonistyka) widziałam że jedną z lektur jest pierwszy tom Harrego Pottera,pomyslałam, że skoro jest w kanonie lektur, to musi być dobry. Jak tylko zaczęłam czytać to wpadłam pod uszy, już sama nie wiem ile razy towarzyszyłam Harremy podczas jego przygód w Hogwarcie

    OdpowiedzUsuń
  20. Anna K-G
    anya_86@wp.pl
    Odpowiadam na pytanie drugie.
    Dlaczego lubię czytać erotyki? Bo moja wyobraźnia buzuje, przenoszę się w wybraną akcję i przeżywam każdy dotyk z bohaterami. No cóż, nie ukrywam też, że się nakręcam a z tego szczególnie zadowolony jest mój mąż;):) To taka miła odskocznia na wieczór kiedy mam za sobą bardzo intensywny dzień który kończę w przyjemny sposób. Rozkoszuję się każdą linijką która uwodzi mnie strona za stroną a ja, ja staram się nie zarywać za bardzo nocy bo poranek nie ma litości, ale czasami....

    OdpowiedzUsuń
  21. Paulina Hoppe, zadanie D
    Była to książka C.S.Lewisa pt."Opowieści z Narnii:Lew, czarownica i stara szafa", którą znalazłam w bibliotece na najniższej półce, wciśniętą w książki po angielsku. Książka oczarowała mnie pięknymi ilustracjami, dobrocią, którą okazywali sobie bohaterzy, odwagą z którą pokonywali swoje słabości oraz ukazaniem, że każdy z nas ma wybór, czy chce być dobry czy jednak zły. Dla mnie historia w której szafa jest przejściem do magicznego królestwa była tym bardziej niesamowita, że u mojej babci miałam podobną szafę i możliwość, że dzięki niej też mogę wejść do innego królestwa bardzo oddziałowywała na moją dziecięcą wyobraźnię.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zadanie C Natalia Nockowska
    Ku zdziwieniu większości moli książkowych, według mnie, najlepszą porą na czytanie jest późna wiosna. Szum letniego wiaterku, otulajace nas promyki słońca, świergot ptaków i woń kwiatów pobudzają zmysły co nadaje niepowtarzalnego klimatu. Wystarczy wyobrazić sobie leżak pod drzewem wśród cudownych roślin, obok szklanka z lemoniadą lub herbatą, a w ręce... nasza ulubiona książka- niczego więcej do szczęścia nie trzeba! ❤😄

    OdpowiedzUsuń
  24. Nick: Limonette
    Wybrałam zadanie D.

    Biblioteka to miejsce święte dla każdego czytelnika, gdzie ja odnazłam "Iskrę" Kristin Cashore.
    Właśnie w tej książce poczułam mego faworyta ze względu na silną bohaterkę, przybywającą na królewski dwór.
    Podobnie świetnych książek trzeba szukać ze świecą, a więc tę pełną wrażeń fantastykę gorąco polecam! :)

    (Krótko, zwięźle i na temat. :D)

    OdpowiedzUsuń
  25. Imię: Edyta
    Wybieram zadanie C.
    Czytaniu najbardziej sprzyja jesień, bo książki są do niej bardzo podobne:
    - mroczne i dżdżyste dni są jak niebezpieczne zaułki w trzymających w napięciu kryminałach,
    - złota polska jesień pełna kolorowych liści i zachłannie chwytanego słońca jest jak romans, w którym miłość niesie bohaterów niczym wiatr,
    - coraz krótsze dni i nieoczekiwanie zapadający zmrok przypomina mi literaturę faktu, dzięki której otwierają się nam oczy na to, co wokół się dzieje...przestajemy bujać w obłokach.
    - sterty liści, w które ma się ochotę wskoczyć i beztrosko się pobawić to wizja literatury dziecięcej...wciąż aktualnej i tkwiącej w pamięci pomimo upływu lat :)

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!