Kalendarz Book Tag



 Nominacja do tagu od Sylwii.
Banner autorstwa Sylwii

STYCZEŃ, czyli książka, która zmroziła Ci krew w żyłach?
Mój mąż potwór. Płakałam, czytając. Poruszająca, wzruszająca, porażająca. Bardzo mocna, smutna i dołująca. Dająca poczucie bezsilności.

LUTY, czyli książka z zimą w tle?
Może... Dopóki nie zgasną gwiazdy.

MARZEC, czyli książka, co do której masz mieszane uczucia?
Nie wiem, takich książek jest kilka, ale nigdy nie lubię o nich pisać. Może dam tu przykład Wariata na pogorzelisku, czyli jednej z pierwszych książek, które recenzowałam na blogu. Z jednej strony fabuła jest ciekawa, ma to coś, a z drugiej zakończenie wszystko psuje, jest mocno niejasne, otwarte i zbyt dużo zależy od czytelnika i jego interpretacji. Podobnie Inferno, które ogólnie mi się podobało, bo miało klimat innych powieści Browna, ale znowu – zakończenie wszystko mi zepsuło.

KWIECIEŃ, czyli książka z dużą dawką dobrego humoru?
Perfekcyjna kobieta to suka 2.
Bardzo zabawna, jeśli ma się dystans do siebie i swoich koleżanek.

MAJ, czyli książka z najpiękniejszą okładką w Twojej kolekcji?
Kiedyś zrobię post z moimi ulubionymi okładkami. Jest ich kilka. Przede wszystkim większość powieści historycznych bym tu wpisała, bo uwielbiam te ucięte twarze i piękne suknie. Ale też bardzo podoba mi się okładka Lilith, choć sama książka była moim zdaniem słaba.

CZERWIEC, czyli książka, ze szkołą w tle?
Korytarzem w mrok. Ale to specyficzna książka i specyficzna szkoła.

LIPIEC, czyli seria książek, na wakacje?
Private. Bardzo fajna, mnie się podobała.

SIERPIEŃ, czyli Twoja ulubiona książka dla dzieci?
Baśnie Andersena. Mój numer jeden na liście książek z dzieciństwa.

WRZESIEŃ, czyli książka, do której lubisz wracać?
Seria HP. Po prostu.

PAŹDZIERNIK, czyli Twoja ulubiona księgarnia?
Nie wiem, czy jest taka. W stacjonarnych rzadko kupuję, bo nie mam po drodze – i dobrze! Kiedyś nałogowo odwiedzałam Matras, ale teraz musiałabym specjalnie do niego jechać, bo w moim mieście nie ma. Jeśli chodzi o te internetowe to lubię nieprzeczytane.pl i czytam.pl. Dużo kupowałam na Arosie, ale teraz raczej nie robię zakupów książkowych, mam inne wydatki.

LISTOPAD, czyli Twoja ulubiona mroczna książka?
Panowie Salem, chociaż nadal strasznie się jej boję.

GRUDZIEŃ, czyli książka o magicznym klimacie?
Siedem wiedźm dla Arymana – jedna z bardziej klimatycznych powieści mojego dzieciństwa. Uwielbiam ją.



3 komentarze:

  1. "Mój mąż potwór" - też chcę to przeczytać, słyszałam, że dostarcza emocji.
    nieperfekcyjna-panienka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo fajnych książek. I bardzo kreatywny tag.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że odpowiedziałaś na moją nominację :) Również kocham baśnie Andersena <3. Jeśli chodzi o "Mój mąż potwór" to bardzo mnie zaciekawiłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!