Doggy Book TAG




Jamnik, czyli książka, która niemiłosiernie mi się dłużyła.
Było kilka takich książek, głównie te, które na początku mnie niczym nie porwały i potem już było ciężko się wciągnąć. Ale z natury raczej nie podaję tytułów w takich pytaniach :)

Chart, czyli książka z pędzącą akcją.
Książę cierni. Uwielbiam, ciągle coś się tam dzieje, wszystko zmienia się w ciągu sekundy.

Rottweiler, czyli książka z dużą ilością agresji.
Znowu Książę cierni. Co zaskakujące, bohater jest bardzo młody i bardzo okrutny. Za to druga część była dla mnie mniej krwawa. Do tej pory nie mogę wyjść z podziwu.

Chihuahua, czyli najcieńsza książka, którą przeczytaliśmy.
Pewnie coś dla dzieci. Może Kotek Splotek? Naprawdę urocza bajka!

Dog, czyli najgrubsza książka, jaką przeczytaliśmy.
Tych było sporo. Na przykład Córki niczyje, Gra o tron, Łotrzyki, Niebezpieczne kobiety.

Dalmatyńczyk, czyli książka z mnóstwem różnych wątków.
Starcie królów, które skończyłam niedawno słuchać. Bardzo wiele wątków pobocznych, postaci, historii.

Basset, czyli najbardziej wzruszająca książka.
Gwiazd naszych wina – płakałam od połowy lektury. I na pewno piąta część HP.

K9 lub Szarik, czyli najlepsza ekranizacja książki.
Niezgodna – bardzo wiernie oddana. Gwiazd naszych wina tak samo. Dużo młodzieżówek było nieźle sfilmowanych, czasem dialogi były żywcem wyjęte z książki. Lubię takie filmy.

York, czyli przesłodzona książka.
Pojęcia nie mam czemu, ale skojarzyło mi się z Lilith. Może nie jest to do końca odpowiedź na pytanie, ale na pewno były w niej sceny przesłodzenia – na przykład opis uczuć chłopaka po parogodzinnej znajomości z główną bohaterką.

Kundelek, czyli książka, która nie jest zbyt popularna, ale mnie zachwyciła.
Zupełnie niepopularna, a taka, którą kocham – Na srebrnym globie. Jedna z lepszych, o ile nie najlepsza książka, którą czytałam na studiach. I dzięki studiom ją poznałam. Jest przepiękna, dobrze napisana, ma wspaniały wątek zmagania się z samotnością i wiele odniesień biblijnych.

2 komentarze:

  1. Też płakałam na Gwiazd naszych wina ;)
    zapraszam na nieperfekcyjna-panienka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Łolaboga, mój tag się znalazł, myślałam, że już zginął śmiercią naturalną!
    Martha Oakiss - Secret Books

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!