Zalotny tag książkowy





Faza pierwsza – Zauważenie, czyli książka którą kupiłam ze względu na okładkę.
Takich jest cała masa, niestety. Lubię ładne okładki, przyciągające spojrzenie, intrygujące, z ciekawym tytułem. Na pewno książki Gregory. Wersal. Miłość alchemika.

Faza druga – Pierwsze wrażenie, czyli książka, którą kupiłam ze względu na opis.
Fobos. Opis był zachęcający, treść także. Nie zawiodłam się.

Faza trzecia – Słodkie rozmówki, czyli książka ze świetnym stylem pisania.
Bardzo podobała mi się Zanim się pojawiłeś, Perfekcyjna kobieta to suka i Papierowe miasta. Bardzo fajnie napisane, chociaż każda z innej działki i innego autora.

Faza czwarta – Pierwsza randka, czyli pierwszy tom serii, który sprawił, że miałam ochotę od razu zabrać się za kolejne.
Zdecydowanie Testy, Red Rising i Król kruków. Ale takich serii było więcej. Też Córka zjadaczki grzechów, bardzo fajna seria. Misja 100 – czekam na kolejną część. Mam na półce drugi tom Księcia cierni, którego pokochałam od pierwszej strony.

Faza piąta – Nocne rozmowy telefoniczne, czyli książka przy której przetrwałam noc.
Chyba nie przespałam. Lament, chyba jedna z tych, które nie dały mi zasnąć. A ostatnio Alive. Obie musiałam skończyć, bo nie dało się ich odłożyć przed ostatnią stroną.

Faza szósta – Zawsze w myślach, czyli książka, o której nie mogę przestać myśleć.
Harry Potter. Uwielbiam. I David Copperfield.

Faza siódma – Kontakt fizyczny, czyli książka którą kocham za towarzyszące jej uczucia.
Dobra siostra. Takich książek z emocjami mam kilka, ale pierwsza przychodzi mi na myśl właśnie ta.

Faza ósma – Spotkanie z rodzicami, czyli książka, którą chcę polecić rodzinie i znajomym.
Polecam mamie książki Christie. Znajomym też. Właściwie to mnie też polecono tę autorkę. Siostra kazała mi przeczytać jeden z jej kryminałów i tak zaczęła się moja miłość do tej pisarki.

Faza dziewiąta – Myślenie o przyszłości, czyli książka, którą będę czytała wiele razy w przyszłości.
Na pewno seria HP i Samotność w sieci.

Faza dziesiąta – Dzielenie się miłością, czyli kogo zapraszam do zakochania.
Modną książkę,
Kitty Candy,
Imperium Książkomaniaczki.

5 komentarzy:

  1. Też robiłam ten TAG u siebie, fajna zabawa :) U mnie kompletnie inne typy, a większości z Twoich nie czytałam - kusi mnie jednak sięgnięcie po "Samotność w sieci", jako że słyszałam, ze dobra książka.

    Pozdrawiam,
    http://faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak świetnie wyszedł CI ten tag :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak Zalotnie i zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwięzła i ciekawa realizacja tagu :) Ja również wciągnęłam się w książki A. Christie, choć trafiam pół na pół: albo całkiem przeciętna, albo genialna. A ,,Alive'' mam w planach - kto wie, może również nocnych?
    Pozdrawiam!
    http://papierowenatchnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja lubię te książkowe tagi! Zgadzam się co do ,,Harry'ego Pottera" :)

    Werisa - vverisa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!