Pokemon book tag



Zapraszam na POKEMON BOOK TAG, do którego zostałam nominowana przez Dominikę <3



1. Twój startowy Pokemon – pierwsza książka, która rozpoczęła twoją przygodę czytelnika
Harry Potter. Co ciekawe zaczęłam czytać od drugiej części.
2. Pojawienie się legendarnego Pokemona – książka podpisana przez autora
Grand podpisany przez Janusza L. Wiśniewskiego. Co za uroczy człowiek!
3. Magickarp ewoluował w Gyaradosa! – książka, której początek był słaby, ale okazało się, że jest bardzo dobra
Wiele takich było. Na przykład Panika i W ramionach gwiazd. Warto dać książkom szanse, bo potem mogą się rozkręcić. Czasem jedno zdanie sprawia, że mój odbiór się zmienia.
4. Jigglypuff śpiewa – książka, która sprawia, że zasypiasz
Jak jestem zmęczona to każda!
5. Skitty przyciąga swoją uwagę – książka, w której ostatnio jesteś zakochany
Ostatnio byłam pod wrażeniem Dobrej siostry. Dla mnie to 10/10. Dużo emocji, fajna fabuła, mądra książka. Podobała mi się baaardzo.
6. Elitarna czwórka – twoje cztery ulubione książki
To proste. Samotność w sieci, Kod Leonarda da Vinci, Harry Potter (seria) i Siedem wiedźm dla Arymana. Każda ma dla mnie jakieś znacznie. Pierwszą czytałam, gdy pierwszy raz się zakochałam, druga została mi zabroniona, więc przeczytałam, kolejne to początek przygody z czytaniem, a ostatnia kojarzy mi się z dzieciństwem.
7. Masterball – książka, którą chcesz mieć tak jak trenerzy Pokemonów Masterball
Historie kobiet Henryka VIII.
8. Wyzwij kolejnych, co najmniej pięciu trenerów do TAG-u
czytamboczytam.blogspot.com
moje-spojrzenie-na-kulture.blogspot.com
my-life-in-bookland.blogspot.com
subiektywne-recenzje.blogspot.com
askier-pisze.blogspot.com

4 komentarze:

  1. Pokemony są wszędzie, ale tu się ich nie spodziewałam :D
    http://nieperfekcyjna-panienka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tak, że gdy jestem zmęczona, to zasypiam przy każdej książce - chce mi się spać, to mnie nie powstrzyma nawet najciekawsza książka haha :D

    Werisa - vverisa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha świat oszalał na punkcie Pokemonów! :D Ale sam TAG bardzo przyjemny :D

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!