Poczuj lato book tag



 Tag znaleziony na blogu Jęczącej Marty.

1. Książka lub seria, którą chcesz przeczytać w wakacje.
Cykl Królowa Tearlingu. Już mi się trochę udało, bo przeczytałam... drugą część. Nie byłabym sobą, gdybym czegoś nie zamieszała, naprawdę. Do tego chcę dokończyć serie, które zaczęłam, w tym Córkę zjadaczki grzechów i Rozbite imperium.

2. Książka z żółtą lub niebieską okładką.

Z żółtą skojarzył mi się Robot w ogrodzie, z niebieską – Gwiazd naszych wina. Podejrzewam, że to jeden z bardziej oczywistych wyborów w tym tagu. Dorzucę jeszcze Harry’ego Pottera i Zakon Feniksa, który też ma niebieską okładkę.

3. Twój plażowy must have.
Na plaży tylko audiobook. Na pewno coś z dreszczykiem, bo lubię takie kontrasty. Ostatnio na plaży słuchałam dwóch części Żywych trupów.

4. Książka z okładką, która kojarzy Ci się z wakacjami.
Tak wygląda szczęście. Okładka bardzo wakacyjna, książka chyba też miała czas akcji w wakacje.

5. Powieść, która wywołała u Ciebie słoneczny uśmiech.
Perfekcyjna kobieta to suka. Nawet śmiech, nie tylko uśmiech!

6. Książka, przez którą wylałaś morze łez.

Ojej, chyba Gwiazd naszych wina i Sekret Milly. I oczywiście seria HP, odpowiednie tomy.

7. Najlepsza impreza w książce, czyli taka, w której chciałbyś uczestniczyć.

Impreza z Papierowych Miast – kojarzycie? Ta, gdzie Q gada z przyjaciółką Margo. Dlaczego? Bo jest najbardziej filmowa – każdy z filmów o nastolatkach ma tego typu imprezę. Myślę, że fajnie by było zobaczyć, jak na niej jest.

8. Powieść z historią łatwą, jak jazda na rowerze.

Tytany. Kojarzy mi się z powieleniem schematu powieści młodzieżowych. Nie mówię, że jest nudna, prosta, czy coś takiego, ale nie ma tam jakichś wielkich komplikacji czy zaskoczeń, które wbijają w fotel.

9. Powieść, do której musiałeś dojrzeć jak kwiat.
Chyba nie pamiętam takich powieści.

3 komentarze:

  1. Oooo widzę, że w wakacje mamy zamiar przeczytać ten sam cykl :D

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy tag :) Królowa Tearlingu to u mnie też dwa tomy w ramach wakacyjnego nadrabiania czytelniczych zaległości :)

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!