Wyniki konkursu z sowami

Cześć!
Czas na wyniki konkursu z sowami. Nagrodą był pakiet zakładek od portalu w.bibliotece.pl.
Ponieważ zgłosiło się mniej osób, niż przypuszczałam, postanowiłam, że nagrodzę Was wszystkich, którzy braliście udział. Podeślijcie mi swoje adresy na ksiazka-od-kuchni@wp.pl, wpisujcie w temacie "konkurs z sowami". Czekam na nie do 12 czerwca. Wysyłka po tym terminie, podejrzewam, że około środy. Wysyłam sowy listem zwykłym, więc jeśli chcecie je mieć szybciej, dajcie znać, podam numer konta do przelewu na kuriera :)
Pamiętajcie, że prawidłowy adres wygląda tak:

Anna Kowalska
ul. Przykładowa 1a
00-000 Przykład

Niepoprawnie podanych adresów i tych przesłanych po 12 czerwca nie będę brała pod uwagę :)
Pamiętajcie o odpowiednim temacie wiadomości, inne będą kasowane.

15 komentarzy:

  1. Ale fajnie :D Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu, jak super :)! Cieszę się bardzo, sówki będą umilały czytanie :). Adres prześlę. I gratulacje dla wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka miła niespodzianka :) Dziękuję :)

    p.s.
    Jak zwykle korzystam z mężowskiego konta google :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! Już ja im znajdę odpowiednie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda nie widziałam wcześniej informacji, że mam się zgłosić mailowo, wiec zakladki przepadly, ale dzisiaj dostalam dziwnego maila, rzekomo od ciebie. Mail z informacją, że mam pobrac formularz kontaktowy i odeslac go w ciagu 48h. Link z maila przekierowuje do stron z pobieraniem plikow. Po kliknieciu pobierz pojawia sie info o koniecznosci wyslania sms na podany numer i co sie okazuje? Koszt tego smsa to ponad 23zl a jednoczesnie uruchamia on subskrypcje smsow platnych ponad 5zl za sztukę 3 razy w tygodniu. Ewidentnie maile pozostawione w komentarzu (w sumie nie wiem po co, skoro i tak mailowo sie z nikim nie kontaktowalas) trafily do jakiejs bazy wyludzaczy kasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kontaktowałam się, bo wygrali wszyscy, więc nie wiedziałam w tym sensu. Maile, o których mówisz, nie są ode mnie, a sprawa dotyczy kilku blogów, więc to grubsza afera. Na FB są o tym informacje. Nie wiem, kto za tym stoi, ale widać po co, skoro sama mówisz, ile te sms kosztują. Jednak treść maila - dostałam screeny - ewidentnie pokazuje, że to jakaś ściema, dlatego ze 20 osób napisało do mnie, czy ma to otwierać.

      Usuń
    2. Kliknąć można, to nie problem, byle nie wysyłać smsa na ten numer i przeczytać regulamin ;) a tam czarno na białym napisane z czym się wiąże wyslanie :)

      Usuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!