Wieczorynkowy book tag



1 „Zaczarowany ołówek” – książka o wyjątkowo dobrym języku lub lekkim piórze autora
Dla mnie ostatnio Komornik, ponieważ miałam okazję czytać tekst przed korektą i byłam pełna podziwu dla autora, który prawie nie popełniał błędów, napisał coś spójnego, nowego, interesującego i wciągającego.

2 „Pszczółka Maja” – szalony i zakręcony bohater
Ojej, wielu. Na przykład Q z Papierowych miast i jego koledzy. Tak pozytywnie zakręceni i szaleni.

3 „Reksio” – krótka książka o wielu wątkach
Może Hidyba. Tam się naprawdę wiele dzieje. Mamy nie tylko walkę dobra ze złem, ale też poznawanie siebie, odkrywanie przeszłości, wybory, komu zaufać...

4 „Bolek i Lolek” – książki o podobnej fabule, a mimo to całkiem odmienne
Testy i Niezgodna. Serie mają podobne trzony – bohaterka stawia czoła systemowi, wspierana przez swojego chłopaka.

5 „Miś Uszatek” – książka, przy której udało Ci się usnąć
Ostatnio przy Łotrzykach. Nie mogłam któregoś opowiadania dokończyć, dłużyło się i dłużyło.

6 „Gumisie” – książka tak przepełniona energią, że masz ochotę skakać jak po gumijagodach
Chyba nie mam pomysłu. Lubię kilka lektur, niektóre kocham, ale nie spotkałam jeszcze takiej, która by mnie nakręciła do tego stopnia, że musiałabym o niej mówić i mówić, wszystkim ją polecać.

7 „Krecik” – bohater zwierzęcy, który przyciąga uwagę czytelnika
Pies z Misja na czterech łapach. Bardzo fajna książka, jeśli szukacie pozycji z bohaterem zwierzęcym, warto zajrzeć. Podoba mi się jego sposób opowiadania i patrzenia na świat.

8 „Wilk i zając” – książka rosyjskiego autora
Futu.re Dmitry Glukhovsky.

9 „Tabaluga” – książka z zabawnym, nieudolnym czarnym charakterem
Chyba nie znam. Czytam raczej takie książki, w których czarny charakter jest doskonale wyszkolony i potrafi przeszkadzać. Macie jakiś pomysł?


Nominacje dla:
http://ksiazkomiloscimoja.blogspot.com
http://ksiazkowy-swiat-niki.blogspot.com
http://kitty--candy.blogspot.com
http://modnaksiazka.blogspot.com
http://97books.blogspot.com

10 komentarzy:

  1. Ależ ciekawy TAG! Aż mi się przypomniało moje dzieciństwo! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pkt 9 sama mam problem, zawsze na genialnych zbrodniarzy w powieściach trafiam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemny tag. ;)) Kocham "Pszczółkę Maję" <3

    Pozdrawiam. ;)
    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy tag! Niestety żadnej z wymienionych przez Ciebie książek nie znam... :( Ale "Gumisie" były moją ulubioną wieczorynką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny tag! :) Uwielbiam czytać tagi, a ten jest super!

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz spotkałam się z tym tagiem. Strasznie mi się podoba ^^ A co do nieudolnego czarnego charakteru - nie spotkałam się z kimś/czymś takim :P

    Pozdrawiam serdecznie :)
    ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha! Takiego tagu jeszcze nie widziałam! Cudny! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie spotkałam się z tym tagiem, ale jest on wprost przecudowny - uwielbiam wracać do czasów mojego dzieciństwa, w tym fo wieczorynek. Wykonywanie tego tagu musiało być czystą przyjemnością :)

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!