Medyczny tag książkowy


Tag znaleziony na blogu Przewodnik Czytelniczy


Anestezjologia – książka, która tak mnie zanudziła, że jej nie skończyłam.
Zwodniczy punkt Browna. Mimo że autora uwielbiam, książka mnie wymęczyła. Utknęłam w połowie i nie ruszam dalej od kilku lat.

Diagnoza –  książka, przy której chciało mi się płakać.
Sekret Milly. A płakałam przy Harrym Potterze i Gwiazd naszych wina. Ostatnio też przy Mój mąż potwór.

Zawał – książka z nagłym zwrotem akcji.
Zaskoczeniem było dla mnie to, co działo się w Fałszywym księciu. Niby się tego spodziewałam, a jednak nie do końca.

Dentysta – książka, której szczerze nie lubisz.
Nie wiem, jest kilka książek, których nie kocham, ale takie pytania zawsze sprawiają, że mam ochotę uciec. Mogę nie mówić?

...Nie ma go/jej już... – książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią.
Harry Potter i Zakon Feniksa. Najgorsza książkowa śmierć ever.

Operacja – książka, przy której wstrzymujesz oddech, boisz się tego, co się stanie.
Panowie Salem. To jedna z tych książek, które mnie mocno wystraszyły.

Pobieranie krwi – krwawa książka.
Książę cierni. Oj, tak. Krwi tam dużo.

Komu lekarstwo? – Książka z gorzkim zakończeniem.
Nie wiem w sumie. Może spodziewałam się czegoś innego po Smutku Gabi.

Zawroty głowy – książka ze świetnym wątkiem miłosnym.
Wydaje mi się, że jest wiele takich książek, bardzo ciepłych, uczuciowych. Wypiszę tu kilka, które teraz przychodzą mi do głowy: Znów nadejdzie świat, Gwiazd naszych wina, Biała królowa, Sprawy do zapomnienia, Niezgodna, Początek mnie i ciebie.

Tym tagiem zarażam następujące blogi:
Modna książka, Imperium Książkoholiczki, Annę z Blask Książek.

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy tag ;D Nie spotkałam się z nim wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy Tag.Ciekawe odpowiedzi!:)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. "Harry Potter i Zakon Feniksa. Najgorsza książkowa śmierć ever."
    Zgadzam się! Płakałam i płakałam. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tą książkową śmiercią... :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Krwawa książka - z tym nie miałabym na pewno problemu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę fajny TAG :)
    A i z niektórymi Twoimi odpowiedziami się zgadzam...

    Pozdrawiam!
    lis-paczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!