Coffee Book TAG






Czarna kawa: Seria, w którą ciężko się wbić, ale ma wielu fanów.
Mnie ciężko było się wzbić w Zmierzch. Poznałam go bardzo późno, gdy ten szał już trochę minął. No i niestety, mam za sobą tylko pierwszy tom. Jakoś mnie nie przekonał do siebie. Pewnie kiedyś z ciekawości – raczej z poczucia obowiązku – wrócę do tej serii.

Miętowa mocha: Książka, która zyskała większą popularność w zimę lub inny uroczysty czas w roku.
Zdecydowanie W śnieżną noc. Nie ma się co dziwić, skoro dotyczy zimowych przygód bohaterów.

Gorąca czekolada: Twoja ulubiona dziecięca książka.
Baśnie Andersena. Uwielbiałam szczególnie Dzikie łabędzie.

Podwójne espresso: Książka, która trzymała cię na krawędzi fotela od początku do końca.
Panowie Salem. Nie mogłam się oderwać, ale miałam też ciągle ciarki na plecach. Przerażająca.

Starbucks: Książka, którą widzisz wszędzie.
Obecnie? Chyba coś od Otwartego. Możliwe, że Linia serc.

Hipsterska kawiarnia: Książka wydana własnymi staraniami autora.
Nie wiem. Coś od Novae Res? Może Serce kamienia. Swoją drogą niezła książka, możecie śmiało szukać.

Ups! Przypadkowo dostałem bezkofeinową… Książka, po której spodziewałeś się więcej.
Po Wiernej. Może dlatego, że miałam zaspojlerowany koniec, ale nadal była moim zdaniem średnia. I po Alicji i uczcie zombi spodziewałam się więcej.

Idealne połączenie: Książka lub seria, która była zarówno gorzka, jak i słodka, ale ostatecznie przypadła ci do gustu.
Testy.

Nominuję:
www.moje-spojrzenie-na-kulture.blogspot.com
www.my-life-in-bookland.blogspot.com
www.subiektywne-recenzje.blogspot.com

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny tag i zgadzam się z tobą w 100% jeśli chodzi o 1 i 3 :)Reszty nie czytałam.

    Pozdrawiam cieplutko ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, mnie Panowie Salem aż tak bardzo nie przerazili, chociaż mnie generalnie ciężko przestraszyć książką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to wszystko może przestraszyć, jeśli czytam to w nocy ;)

      Usuń
  3. Świetny Tag.O tak,masz rację,''Linia Serc'' ostatnio była bardzo popularna.Ja nie zamierzam kupować tej książki,bo po prostu nie przepadam za autorką. :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie także "Wierna" zawiodła. Była zdecydowanie najsłabsza częścią z całej trylogii :/
    Zastanawiam się, czy znowu podczas zimy zakróluje u nas 'W śnieżna noc", czy może pojawi się coś zupełnie nowego o podobnej tematyce...
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest coś nowego. Ostatnio też jakiś zbiór opowiadań wyszedł i był bardzo popularny :)

      Usuń
  5. Swoją przygodę ze Zmierzchem zaczęłam będąc jeszcze w podstawówce i pewnie dlatego bez problemu przeczytałam całość. I mniej więcej w tym czasie zaczął się szał na książki Stephenie Meyer.

    ksiazkowy-swiat-niki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!