9 kręgów piekła książkoholika




 Tag od Marty: http://ksiazkiwpiekle.blogspot.com

1. krąg OTCHŁAŃ – Książka, która nie wzbudziła w Tobie żadnych uczuć.
Trudno powiedzieć. Chyba zadaniem książki jest wzbudzenie uczuć, przemyśleń i refleksji. Jeśli tego nie robi, jest kiepska i nie spełnia swojego założenia.

2. krąg LUBIEŻNICY – Książka, którą czytałaś w towarzystwie osób, które się bawiły/imprezowały/robiły co innego.
Któraś część Serii Niefortunnych Zdarzeń, chyba czwarty tom. Na imieninach u cioci, miałam wtedy jakieś 13-14 lat.

3. krąg WINNI GRZECHU OBŻARSTWA – Pozycja książkowa, którą łapczywie pochłonęłaś. 
Ostatnio To skomplikowane. Bardzo mi się podobała i chciałam szybko ją skończyć, by dowiedzieć się, jak rozwinie się sytuacja bohaterów.

4. krąg SKĄPCY I ROZRZUTNICY – Książka, na którą nie było szkoda pieniędzy.
Na żadną, którą kupiłam, nie było mi szkoda pieniędzy! Inaczej bym ich nie kupiła, nie?

5. krąg LUDZIE GNIEWNI I POSĘPNI – Książka, której zazdroszczą Ci inni.
Trudno powiedzieć, chyba Dwór cierni i róż, bo dostałam ją w dość ciekawych okolicznościach.

6. krąg HERETYCY – Książka, która jest sprzeczna z poglądami innych.
Nie mam pojęcia. A wy coś tu dopasujecie?

7. krąg GWAŁTOWNICY – Książka z motywem wielu zabójstw.
Król cierni. Krwawo, mrocznie i wiele ofiar. I pewnie seria Pieśń Lodu i Ognia.

8. krąg OSZUŚCI – Książka, która wydawała się ciekawa, lecz okazała się beznadziejna.
Jest kilka takich pozycji. Mnie na przykład nie spodobała się Szukając Alaski, zupełnie mnie do siebie nie przekonała. Spodziewałam się czegoś o wiele lepszego, skoro opinie były takie pochwalne.

9. krąg ZDRAJCY – Książka, dla której odłożyłaś inna, czytaną właśnie pozycję. 
Dzień 21.

7 komentarzy:

  1. Do niektórych kręgów byłoby mi ciężko dopasować tytuł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag, chociaż ciężki (np krąg 6)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze, co przyszło mi do głowy w kręgu nr 6 to "50 twarzy Greya", ludzie, którzy naprawdę prowadzą taki styl życia jaki miał prowadzić tytułowy bohater byli zbulwersowani tym jak przedstawiła to autorka. Czytałam o tym, że przedstawiono ich kulturę w "złym świetle", że realnie wygląda to zupełnie inaczej. Mnóstwo takich opinii pojawiło się w Internecie po premierze filmowej. ;)

    http://nieperfekcyjna-panienka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie w ogóle Green nie przekonuje :D
    Pozdrawiam serdecznie! ;)
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam cały TAG, ale tak naprawdę cały czas zastanawiam się nad pierwszym kręgiem. Zastanawiam się, czy książkę, która od deski do deski wywoływała u mnie tylko znudzenie można zaliczyć do książek, które nie wzbudziły we mnie żadnych emocji...

    ksiazkowy-swiat-niki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny TAG :D Pierwszy raz się z takim spotykam :D

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!